pusekatta Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 tar babyen deres smokk? Jenta vår vil absolutt ikke ha det. har prøvd mange forskjellige, men nei! Vil ikke tvinge henne til å ta den...noen råd? Hun har ett enormt suttebehov!
ZZzZzzZ Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 gammel er hun da? tok 4 mnd før gutten min ville ta smokken...jeg prøvde litt nå og da..og trodde jeg hadde prøvd alle merker/typer...men nei,hadde glemt mam med silikon...den tok han tvert.. men du har sikkert prøvd den...
Tante Gustava Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Mini nektet plent å ta smokk, prøvde mange typer men de ble bare spytttet rett ut igjen. Så en kveld når han var ca 4 mnd var han så sutrete, hadde fått MASSE mm, men fant liksom ikke roen. Tenkte at det er jo et forsøk verdt, puttet i en smokk som tilfeldigvis lå ved siden av senga og den satt fast med en gang! Etter det roer han seg med en gang han får smokk i munn når han skal sove. Deilig
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 jenta mi er 7 måneder og tar ikke smokk... :-( prøvd alle forskjellige, og prøvd maaange ganger.
MillyMollyMandy Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jenta vår er 4,5 mnd og nekter smokk. Har prøvd mange merker, men niks. Tok kulesmokken innimellom en kort periode, men plutselig var det nekt der også. Til gjengjeld finner hun roen ved å suge på fingrene sine, evt. på lillefingeren min. Har innfunnet meg med at smokk aldri blir en "hit" - og stresser ikke lenger med det...
kitty08 Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 min tok NUK når hun var rundt 4 mnd. PUUUUUUHHH!
Ronja&Odin Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 dattera mi nektet hun også... men jeg hadde så såre pupper at jeg orket nesten ikke amme mer... hu måtte ligge inntill puppen hele tiden nesten. vi "tvang" henne til smokken... kjøpte en smokk med liten smokk og til slutt tok hu den... men hu nektet flaske og da... og det "tvang" vi henne også til og lære seg og drikke av... greit at de lærer og drikke fra flaske med engang selv om jeg ammet syntes jeg, i tilfelle jeg ikke hadde fått ammet henne en dag... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå