Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg driver å skriver litt på en humor-navnebok som jeg skal gi til ei god venninne som jeg nylig fikk vite at er gravid. Kan dere hjelpe meg med å lage noen morsomme 10 på topp lister. Jeg tenker f.eks. på: - 10 på topp dyrenavn (Ravn, Hauk osv) - 10 på topp navn med utallige stavemåter (Niclas, Niklas, Nichlas) - 10 på topp fantasy navn (Caspian ++) - 10 på topp navn som har morsom betydning på andre språk (Odd ++) Flere ideer til morsomme 10 på topp lister tar i mot med takk:-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 10 på topp utallige stavemåter: Christopher - Christoffer - Kristoffer - Kristopher Lily - Lilly - Lillie - Lilli - Lili- Lilie Isac - Isak - Isaach Hva med blomstenavn? Rose, Viola, Lilje (Lily), Årolilja Fantasy: Chaspher - Caspian - Carosander - Alekstoffer - Navn med betydning: Odd, Fanny,
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Kom på noen til: 10 på topp ting du kanskje har i hagen: 1. Stein 2. Mark 3. Siv .. noen som har flere? 10 på topp ting du kanskje har i skapet hjemme: 1. Milo 2. Timian 3. Ali (kaffe) ... flere? 10 på topp byer, stater eller land: 1. Orlando 2. Santiago 3. Chelsea 4. Kristian Sand (hehe)
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Øh... Ravn Ørn Hauk Falk Jerv Bjørn Ulv Leon/Leo - om du kan gjøre det litt om... Kommer ikke på flere... http://i44.photobucket.com/albums/f45/Ringlonniel/Tengel1.jpg - se den søte der forresten... =D Må bare tenke meg litt om på nummer to da, jeg vet egentlig ikke... Christoffer/Christopher/Christofer/Kristofer/Kristoffer/Kristopher i hvert fall... Alexander/Aleksander/Alexzander/Alekzander/Alecsander/Aleczander. Sanna/Sannah/Zanna/Zannah Christina/Cristina/Kristina/Krisztina/Chrisztina/Crisztina Nicholas/Nicolas/Nikolas/Nikholas/ Sara/Sarah/Zara/Zahra/Zarah/Sera/Serah/Zera/Zerah/Sahra Fantasy ja... Lexander Carosander Lemmih (lurer på om jeg ikke har navnet fra en venninne som har en kusine eller noe som faktisk heter det - himmel baklengs...) Ellers står det stille nå... Odd, Dick, Fanny, Simen (med uttalen), Harry - men det blir jo mer på norsk... Kommer ikke på flere der heller gitt, hehe...
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som har flere forslag på disse listene eller forslag til nye lister??
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Til ting du kanskje har i hagen: Bjørn :-P
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 For øvrig burde du føye til disse på land/steder: India Brooklyn Rome(o) Lucca Sicilia
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Navn som er like baklengs: Elle Anna Hannah Otto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå