Gå til innhold

Andre med TFK som har Odenwalder dunpose..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte posen i går, men det er en ting jeg undres over...

Det ser ut til at hullene til selene passer så dårlig!

De øverste hullene er jo så høye at han må ligge med hodet helt helt øverst i posen...

Hmm, noen med erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har TFK, og tenkte kjøpe denne posen i morra...men nå ble jeg i tvil..

Håper du får noen svar..:)

Skrevet

Da dytter vi litt...

Skrevet

Jeg har denne vognen og denne posen, men har ikke prøvd med seler enda. Skal få pappaen til å prøve i morgen, for jeg er på jobb. Han er førskolelærer og er vant til alle slags vogner og poser, det var han som valgte den posen til den vogna. Skal gi tilbakemelding...

Skrevet

Flott!!

Skrevet

Hei!

Jeg syntes også det passet litt dårlig, men jeg løsnet selen helt øverst. Dvs tok selen ut av de "hempene" som er fast i ryggen på vogna. Da fikk jeg selen til å passe til posen.

(Håpløst å forklare..)

Han blir liggende med hodet forholdsvis høyt oppe, men det har han alltid gjort. Så ikke noe problem i det.

Fungerer fint:)

Skrevet

Ok, jeg må vel prøve å se hvordan det passer.

Mathildes mamma, fant du ut noe??

Skrevet

Ble til at jeg kjøpte den i går likevel..

Fikk dem på butikken til og vise meg, hvordan den ble i vogna..og jeg synes ikke det virka som noe "problem"

Så få dem til og vise deg:)

Skrevet

Vi løsnet også selene øverst som "Smil74" beskriver. Gjorde ikke det i begynnelsen, men selene ble så korte. Nå passer det. Tulla liker også å sitte litt oppe, så ikke noe problem her.

Men, et lite spørsmål til de andre. Hvordan har dere gjort det med sidefestene til selen. Vi bruker ikke dette nå, men da henger disse sidefestepunktene løse nederst på selene, og festepunktene som skal ned i festet på midten er da rett over disse (håper dere skjønner hva jeg mener). Har dere gjort det samme, eller har dere løst det på en annen måte?

Skrevet

Beklager seint svar. Har ikke vært på nettet. Sambo skjønte problemet, men han mente at selene passet i de hullene som ikke er skåret ut enda, (litt klønete sagt). Altså, det er jo sydd slik at man kan snitte noen nye hull i tillegg til de hullene som allerede er der. Tror han mente at selene passet fint i de nye hullene, men har ikke fått snittet dem opp selv enda. Har ikke hatt behov for seler enda, for hun bare ligger/sitter og koser seg (foreløpig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...