Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Lily Sofie Hannah Sofie Ella Sofie Molly Sofie Hvilket er finest?
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er veldig glad i Hannah, så min favoritt blant disse er ikke overraskende Hannah Sofie:-)
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Er ikke så veldig begeistret for verken Ella eller Lily, så ingen av de. Molly Sofie er kulest i hvert fall.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Synes Molly er veldig koselig til tross for at jeg er født og oppvokst på Vestlandet, og som en annen sa her, sier vi Moll om jord;-) Moly Sofie et veldig orginalt og flott. Ellers er Lilly Sofie favoritten! Synes selv Lilly er helt nydelig! Hannah Sofie er også kjempeflott, men ikke så orginalt kansje:P ? Men aner ikke om dere bryr dere om hvor orginalt det er:)?
Baby<3 Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Hannah Sofie og Lily Sofie Molly Sofie er også fint da... liker ikke Ella
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg syns Lily Sofie er nydelig:)))
grace&hope Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Liker Hannah veldig godt, men Hannah Sofie ble litt for kjedelig, selv om begge navnene er fine og klassiske. Lilly og Molly har jeg ikke sånn super sans for. Ella Sofie er fint. Hva skjedde med Adele? Adele Sofie er fint:-)
huldra87 Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Lilly Sofie!! Helt nydelig og flott! :-) Ella Sofie er en god nr to. Veldig fint det også.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Adele er nydelig, men vi har droppa det da vi vil ha ulik forbokstav på jentene.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 Tusen takk for svar, dette er supervanskelig.
BlirSnartMamma Skrevet 26. oktober 2008 #15 Skrevet 26. oktober 2008 Lily Sofie eller Ella Sofie:) Begge navn er nydelige:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #16 Skrevet 26. oktober 2008 Molly er morsomt til Ava. Sofie er oppbrukt for mange år framover.
Castho Skrevet 26. oktober 2008 #17 Skrevet 26. oktober 2008 I rekkefølgen jeg liker dem: Molly Sofie Ella Sofie Liker ikke de andre.
Minimarmis Skrevet 26. oktober 2008 #18 Skrevet 26. oktober 2008 Hannah Sofie! Helt klart Men tror jeg ville valgt Hanna uten h, men det er jo en smakssak. Har ikke sansen for Lily. Ella syns jeg er tøft, så Ella Sofie får andreplassen. Molly er jeg litt usikker på om jeg syns er kult eller stygt
Januarjubel! Skrevet 26. oktober 2008 #20 Skrevet 26. oktober 2008 Både Lily, Sofie, Ella og Hannah er flotte navn, men....*gjesp*....jeg synes det holder nå. Derfor ville jeg valgt Molly Sofie. Molly er nydelig og fortsatt litt originalt. og til de som nevner det med at Molly minner om moll (jord) på vestlandsk, hva med Jorunn osv? Det gjør jo ingenting!
Molla-67 Skrevet 26. oktober 2008 #21 Skrevet 26. oktober 2008 Molly er min favoritt... og planen er å overtale mannen min hvis vi får jente.... er 14 uker :-)))....Min høyt elskede farmor het nemlig Molly og det er bare kjempekult navn og litt spesielt og uvanlig.... Molly driiiiiiitfint på engelsk.... Hanna er fint, men kjedelig.... Ava og Hanna ?... mmmnei... Lilly Sofie er veldig fin kombinasjon... Ava og Lilly.... fint.... Ella Sofie.... ok kombinasjon.... Ava og Ella... tjaaa.... Ava and Molly... begge er uvanlige navn uten å være sære og nydelig begge to på engelsk... flott kombinasjon.... :-))) GO FOR IT !!!!!!!
Molla-67 Skrevet 26. oktober 2008 #22 Skrevet 26. oktober 2008 Angående Molly og moll for jord på vestlandsk.... vel.... det heter faktisk moll på nordlansk også og siden jeg er nordlending selv med en farmor som het Molly så at det skulle skape slike assosiasjoner har jeg aldri kommet på en gang... måtte le da jeg leste det...
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #23 Skrevet 26. oktober 2008 Tusen takk; Molla-67, og siden jeg snakker amerikansk til eldstemann, og også vil gjøre det til yngstemann, vil jeg uttale Molly på engelsk - råfint, ja! Synes også det er veldig pent på engelsk. Ava og Molly synes jeg også klinger aller best - tror Molly er et navn du enten elsker eller hater.. Får håpe mannen din går med på det, det er råstilig og herlig! Dessuten et "oldemornavn" - og ved å velge slike navn er vi sannsynligvis også litt forut for vår tid - slike navn kommer nemlig for fullt - sannsynligvis..
sonne Skrevet 26. oktober 2008 #24 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg liker Hannah Sofie og Ella Sofie best..vanskelig å rangere de to synes jeg, da jeg synes de var kjempefine begge to. Lily Sofie var også fint, men ville skrevet Lilly. Jeg liker ikke Molly, så Molly Sofie får klar sisteplass hos meg.
Molla-67 Skrevet 27. oktober 2008 #25 Skrevet 27. oktober 2008 Molly er nok et elsk / hat navn som du sier... de gangene jeg har lansert det har det blitt overraskende positivt mottatt... trodde de fleste ville synes det ble for gammelmodig og litt tungt... men de fleste liker det og synes det er sååååååå fint / stilig / tøft osv. osv.... men man oppfatter fort om folk ikke liker det... he-he... og i følge svarene du har fått så er det overraskende mange som liker det her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå