Linn og gullet Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Blir kjempesliten.. Vi hadde begynt med nattavvenning som gikk ganske greit, fikk kun vann på flaske.. plutselig etter 2uker våknet han i to-tiden og ville ikke sove.. nå har han gjort det hver natt i ei uke og det har endt opp med at han får melk igjen, selv om det ikke hjelper heller, han sovner ikke da heller... Noen som har det sånn, eller kanskje har hatt det sånn og er blitt bedre igjen..hva gjorde dere??
Linn og gullet Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2008 ingen med råd eller erfaringer??
lille_my:) Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 gutten min har vaert saann naar han har holdt paa aa faa tenner, det er ikke det da? det kan vaere fryktelig vondt... men det gaar over etter noen dager, iallefall gjorde det det med min... lykke til:)
♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Hei!Har du prøvd å legge gutten din litt senere på kvelden?Vi legger gutten vår 21-22-23 tiden!Funker utrolig bra!
2hærligegutter Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Har du prøvd å smøre dentonox. Gutten min holdt på sånn noen netter, plutselig slo det meg at jeg skulle prøve å smøre, da sovnet han gitt:), tok litt tid før jeg skjønte det. Han våknet og hylgrein, holdt på i 1,5 timer var ingenting som nyttet, før det kom et lys på i mor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå