Gå til innhold

snuppa sov gjennom natta :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa mi på 10 uker sov gjennom natta for første gang :) la ho i senga kl.8 i går kveld,men hun sovnet nærmere kl.9 og først våknet kl.7 i morrest!!!!(mens mamma lo våken og venta til snuppa skal våkne å få mat...hehe...)

selv om det betyr ikke at ho skal fortsette med det,men synes det er artig allikevel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt er moro! Frøkna her (4 mnd) sov fra 20 til 06 (egentlig kl 07, siden vi stilte klokka) og sovnet igjen etter mat. Så det var stor stas i dag! :D

Nyt det mens du kan! ;)

Skrevet

Hehe, mini sov hele natta gjennom første gang når han var 9 uker. Men det ble med den ene gangen, han er nå 5,5 mnd og har gjort det en 3-4 ganger tilsammen.

Alle sa; å så deilig... Syns det var pyton jeg, for det ender jo bare opp med at jeg våkner med melkespreng, klissvåt seng og at jeg ligger lenge våken og vurderer; skal jeg pumpe meg, han må jo våkne snart og da er det jo veldig dumt hvis jeg har pumpet meg... Så jeg får en bedre natt når han våkner sine 2 ganger for mat, tar meg 10 min i halvørska og så sover jeg som en stein videre :)

Skrevet

Nei nå fusker du snuppa;) Hehe

Så heldig og så bra at hun sover godt:) Lillemann her sover ikke hele natten gjennom ennå, er oppe ca en gang. Gleeeeder meg til han sover hele nattan:)

Skrevet

hehe...men da må du jammen sove å, og ikke ligge våken som som jeg gjor :DDD

Skrevet

en natt til uten at snuppa våkner ;)

Skrevet

Deilig det, da : )

Snuppa på 12 uker sover også gjennom hele natta. Hun har gjort det i 1 uke nå. Sover da fra 18.30-19 til 05-05.30. Får mat, også sover hun til hun blir vekket (om storebror skal i bhg) kl. 08.45. I dag sov hun videre til kl. 09. Vet av erfaring av dette lett kan snu, men vi får nyte det mens vi kan...hehe

Skrevet

jepp..det må vi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...