Gå til innhold

Hva synes dere om at den norske stat har brukt 350 mill på en statsministerbolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig handler jeg mest hos meg selv nå og betaler da ca halvpris av full pris. Reima f.eks betaler jeg noe mere for da kalkylen er dårligere. MEN jeg handlet ikke i kjedebutikker før heller hvis det er av interesse. Jeg hater alt av disney, veslevoksen stil, bh og stringtruse til 8 åringer osv. Jeg misliker trenden blandt mange av kjedebutikkene når det gjelder barn, og slik har det vært de siste 10 årene kort og greit. Selvfølgelig synes mange at merkeklær er dyre og det respekterer vi jo alle.... men så er spm: Hva defineres som merkeklær? På siste bildet jeg så av den lille frøkna hadde hun en vinterdress fra Kammakarlo samt lue fra Hemples. Ikke merkeklær pr definisjon i mine øyne. Og jeg påstår at jeg er helt sikker på at de mottar mengder med gaver til ungene hvert år. Microchip i klærne hørtes jo litt snodig ut da, men så tror jeg heller ikke på alt jeg hører hehehehe

Skrevet

personlig så vet jeg ikke hvor vitt jeg ville sett på det som en pluss og flytte inn i ett hus, med familie, der barna kanskje måtte bytte skole/barnehage og kom lenger unna venner osv. og jeg bare fikk bo der så lenge jeg var statsminister...

men jeg syns det er på tide at vi får en presentasjonsbolig. dette har jo vært temaet lenge. som når Bondevik var stasmenister.. skal han ta med seg viktige folk hjem i leiligheten på kolboten? virker seriøst... hehe

Skrevet

Gunnis...

Jeg trodde du stilte leiligheten din til rådighet jeg:o)

Skrevet

haha... tror ikke det er så lurt, da hadde jeg ihvertfall aldri kunnet drive med politikk igjen. slik som politikerene blir hakket på vær gang de gjør noe som ikke er 100% lov.. heheh..

men altså, jens er velkommen han. men bare han... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...