Lina08 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 På dagtid, hvor lenge er babyen deres våken sammenhengende mellom hver dupp? Min sover godt på natta, fra 19 til 07, våken en gang for mat og sovner igjen straks.. På dagtid holder hun ikke ut mer enn en time/halvannen før hun må duppe av..er ikke det ganske lite eller?? Prøver å strekke det til to timer en gang i mellom, men resultatet blir bare sutring og grining...Føler hele dagen går med til soving...Trodde de "tålte" mer liksom.. Hvordan er det med deres?
rampete robin Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Min sover like lenge som din på natta, kanskje en time lenger Et måltid. På dagen er jeg skikkelig heldig om han sover tilsammen 3 timer. Vanlig er at han har en lur på 1-1,5 time på dagen og en på ,0,5-1 time på ettermiddagen. De andre barna har sovet mer på dagen og like mye på natta, så det er forskjell på barna... Men han er stille og rolig og krever ikke så mye når han er våken, så det gjør meg egentlig ingenting :-) Kan ligge lenge og leke alene med babygymen sin, eller kikke ut på trærne.
2SmåTroll Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Veldig opp og ned hvor lenge ho er våken. Noen ganger 1 time og noen ganger opp til 3 timer. Sover gjerne 3 lurer på dagen og er i seng litt over syv på kvelden.
Nordhagenjentene :) Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Frøkna her sover fra 19.30-20 til 07-08, med én mating. I natt sov hun helt til 06 (med stilt klokke!) før hun ville ha mat, og så sov vi til 07.30!! Etter 1-1,5 time må hun ha en dupp, den er på ca 30 min, så er hun våken i 2-3 timer før hun sover ute i 2-4 timer (YEY!). Deretter varierer det hvor lenge hun er våken, noen ganger holder hun helt til sengetid, andre ganger trenger hun en halvtimes dupp før kl. 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå