Gå til innhold

Blir Lilly årets klatrer 2008?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På statistikken altså? Virker som "alle" vurderer det navnet for tiden.

Hva med Ella?

Og for gutter: kanskje Storm eller Gustav?

Noen andre som "ser" ;-)

(Klatrer altså, ikke nødvendigvis topp tjue)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det virker som om "alle" vurderer Lilly, ja.

De andre navnene vet jeg ikke, kjenner ingen som heter det/vurderer å kalle barna sine det.

Skrevet

Vi vurderer Lily sterkt til jenta i magen, håper ikke det blir superpopulært! Ella er også på vei opp, men var vel ganske høyt oppe i fjor også?

Ellers tror jeg Isak og Lukas vil komme høyt i år...

Skrevet

Ella vet jeg om mange som heter,liker ikke det navnet

Lilly vet jeg ikke om noen, bare hørt om Avas mamma som vurderer det, jeg syns det er ett kjempe fint navn,

ellers vet jeg om fler som har eller skal kalle ungene sine Lucas, Tia, Ella og Noah

Skrevet

Ja, slik jeg ser det her inne på DinBaby, så virker det som at Lilly er et navn som "klatrer". Samme med Ella. Men jeg har per dags dato ennå ikke møtt en eneste unge som heter verken Ella eller Lilly! Men det er jo tydelig at det er en del av dem likevel. Jeg kjente ei flott koselig gammel dame som het Lilly, men som døde for et år siden. Ella heter min stebestemor. Jeg vet også at på gamlehjemmet her i bygda er det flere Ella`er og Lilly`er, så jeg forbinder navnene med den generasjonen. Samtidig synes jeg det er litt kult at de gamle navnene kommer tilbake!

Skrevet

Ser man på navnestatisikken i Sverige i fjor klatrer Lilly og Ella opp listen.. Håper ikke Lilly blir sånn "poppisnavn". For vi vurderer det hvis det er jente..

Skrevet

Så filmen "Sex in the City" i går, og der har jo Charlotte fått en adoptivdatter - Lilly.. Er sikkert mange som lar seg påvirke av det, samt andre kjendiser. Datteren til Johnny Depp heter Lilly Rose, og Lilli heter datteren til Bertine Zetlitz... Hva jeg ikke vet ;-)

Ella er jo allerede på navnetoppen.

Skrevet

Vi vuderte både Lilly og Ella sterkt, men det ble Lilly!:) Håper ikke det blir poppisnavn!:0 Tenkte ikke på at det var kjendisnavn vi!;-) Komm ikke på det engang!:P

Skrevet

Tror også Sex in the City har noe med saken å gjøre.. Nydelig navn, i grunn.

Skrevet

Det var vel årets klatrer i Sverige i fjor, så ja, jeg tror ihvertfall det vil klatre endel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...