Petuniamor Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Ved nesten alle måltider på dagtid biter hun mot slutten av måltidet og drar fra med puppen fast mellom gommene. Det gjør kjempevondt, og jeg må stikke en finger mellom for å løsne grepet. Avsluttet måltidet med en gang hun biter, men neste gang er det like ille. Har holdt på sånn et par uker nå. Snuppa er 5 mnd. og har begynt med ett smakemåltid grøt om dagen. Prøver å ikke lage høy au lyd for det synes hun er kjempegøy. Jeg tror hun gjør dette fordi hun er mett, eller fordi det er lite melk mot slutten av måltidet. En kvelden da hun begynte å bite bare etter et par sutt, prøvde jeg å pumpe, og fikk ikke ut en dråpe. Kan det være at jeg holder på å miste melk på dagtid? Noen som har opplevd dette hvor det har gått over av seg selv? Hvis hun får tenner kan vi ikke fortsette sånn, og jeg hadde store planer om å fortsette ammingen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Vet hvor vondt det gjør ja - datteren min gjorde det. Tror hun var på den alderen da. Tror ikke det har noe med lite melk å gjøre ettersom hun la godt på seg hele veien. Det jeg gjorde var å legge henne godt tilrette i armkroken og bøye armen min tilbake rundt hodet hennes. Dermed så fikk hun ikke dradd ut brystet når hun prøvde å skyve fra og det gjorde nesten ikke vondt. Etter en stund sluttet hun med det og vi fortsatte ammingen til hun var ca 2 år =) Lykke til. håper det løser seg for deg
HanseMo Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Dette høres sikkert veldig brutalt ut, men jeg knipset til min gutt når han begynte med dette, samtidig som jeg "brølte" auu. Jeg tror han skjønte det til slutt at det var han. Det var noen perioder da han gjorde dette, og jeg erfarte at det hadde noe med tenner å gjøre (iallefall for oss). Begynte i samme alder, ca 5 måneder. Jeg ammer fremdeles, nå er han 17 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå