Gå til innhold

Hav syns dere om Tarek?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg liker Theodor, men kan dessverre ikke bruke det pga noen andre hardet navnet som vi kjenner godt.

Syns Theo er fint, men syns kanskje det blir litt for likt det navnet vi har på gutten vår...

Kom gjerne med flere forslag... Jeg syns Tarek er tøft, har dere forslag til mellom navn?

Disse kan jeg ikke bruke dessverre:

Tarek Leander

Tarek Andre (UAKTUELT UANSETT=)

Tarek .....

Kom med forslag:)))

Kjenner et par hyggelige tyrkiske menn som heter det, og det er jo ganske sterkt etnisk navn. Liker det jeg, men jeg tror det fleste vil tro barnet er tyrkisk og det bør en kanskje tenke på?

Torkjell

Torgrim

Trygve

Tor

Tore

Tom

Torbjørn

Tallak

Hmmm. ble litt betenkt nå... :/

Men smabo mener at det er familie/venner osv vet jo at han ikke er tyrkisk, og mener dermed at det er uvesentlig... samme i skole/bhg sammmenheng...

men jeg skjønner poenget ditt, feks ved søknader til jobb... Men er usikker på om det KAN være et problem eller ikke!

Jeg vet jo hva den lille prinsen din heter (nydeligste navnet!) - synes ikke Theo blir for likt, Theo er søtt, men synes ikke Theo passer så fint til en stor gutt.

Tarek Olai

Tarek Emil

Tarek Severin

Tarek Emanuel

Tarek Lukas

Tarek Matias

Tarek Elias

Tarek Nikolai

Tarek Sakarias

Hva med:

Torje

Tao

Tero

Tidemann

Tim

Tarek Olai var faktisk ikke så dumt:) tipp oldefaren til gullet heter Olai til mellom navn (er faktisk enda i livet=) så det hadde kanskje vært noe:))) hehe...

Vurderte det faktisk litt til 1 navnet, men ble jo et annet:)

Ja syns Theo er nydelig, men sambo mener det er forkortning for theodor samt mer et kallenavn...

Må forhøre meg litt med familie og sånn ang navnet, hva de syns om det er for utenlansk:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...