Gå til innhold

Dere som har erfaring med disse rockeringene... Kan dere svare meg på noen spørsmål??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg sykler og går hele dagen uten merkbar effekt på noen steder på kroppen, så nå vil jeg prøve en sånn rockering.. Det jeg lurer på er følgende:

- Er det vanskelig å komme inn i det?

-Vil jeg se/merke effekt relativt kjapt?

- Jeg har ryggproblemer, vil det være med på å styrke ryggen i tillegg til magen?

- Er den verdt 500kr????

Jeg ønsker gjerne å høre DERES erfaringer, har lest mye om dem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer deg selv om erfaringen er noe liten, har rockering, men har ikke vært flink til å bruke den.

Det er lett å komme inn i det, har du rocket når du var liten, så kommer du fort inn i det. Den er tung, pluss at den er bulkete på innsiden, så du vil bli ganske forslått og blå i begynnelsen, men det går fort over.

De som har vært flinke å bruke den har fått bra resultater kjapt.

Vil tro den er bra for ryggen, man bruker jo både rygg og mage når man rocker.

Om den er verdt 500 kroner vet jeg ikke..hehe.. må begynne å bruke den først. Jeg kan stå i en evighet uten nesten å bevege kroppen så skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare gjør det hver dag foran Hotel Cæsar eller noe..:-) Glemmer det liksom - eller overser den kanskje ;-)

Skrevet

Har lyst til å prøve rockering jeg også..hvor får man tak i disse?

Skrevet

Hei hei

De selges på finn.no for 450 kr med frakt. Søk på rockering og den kommer opp med en gang. Tenkte også at jeg skulle prøve dette. Vil ha en smal og flat midje.

Prøvde å bestille fra USA,men ble bare henvist til rockeringen.no og der koster de 500 eller 600kr. Så billigere på finn.no.

Skrevet

De fleste, inkludert meg selv, har bestilt fra www.sports-hoop.com.

Tror jeg betalte rundt 310-320 kr.

Jeg minsket 5 cm rundt livet etter ca 4 uker med 10 min rocking om dagen. Har vært ganske slapp i det siste, men skal skjerpe meg snart!

Skrevet

Hei hei

Var inne å skulle bestille rockering fra sports-hoop, men fant ut at det ikke blir særlig mye billigere derfra. Koster 34 dollar i frakt til europa + rockeringen til 28 dollar så blir det ikke mye billigere enn å kjøpe fra finn.no og en får nok ringen mye fortere enn fra USA vil jeg tro. Dollaren har steget ganske mye i de siste og den norske kronen er svak.

Et lite tips fra meg..

Skrevet

-Hvis du har rocka før, er det piece of cake;) hehe.. Men den er tyngre enn vanlig, så du bruker sikkert litt tid før teknikken sitter skikkelig

-kjapt og kjapt, har ikke brukt den så lenge, men ser at "lovehandles" er blitt mindre ja. Men OBS!!! Du kan få noe sinnsykt med blåmerker til å starte med..

-Den skal være med å styrke ryggen også ja, bare pass på at du velger riktig størrelse på ringen så den ikke blir for tung

-Nå betalte jeg 400 da, så det var verdt det den:-)

Lykke til med rockinga

Skrevet

Det er artig trening, uten tvil.

Men husk å ha den stående fremme, ellers er det lett å glemme...

Fikk ikke brukt min så lenge jeg da, for jeg ble gravid igjen.

Men den skal fram igjen etter fødselen:-)

Skrevet

Tusen takk for mange svar! Jeg har bestemt meg for å investere i en når neste "lønning" kommer:)

(ALT for å bli litt fastere i fisken igjen!!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...