Gå til innhold

flere som har baby på 8mnd som ikke er redd/skeptisk for

Anbefalte innlegg

Skrevet

fremmede? min lille gliser til alle rundt ham, både når han sitter i vogna og når jeg bærer ham.. skal di ikke begynne å bli skeptisk i denne alderen? trenger jeg å bekymre meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er noe å bekymre seg for, det er nok ikke alle som får denne angsten. Min har stort sett vært blid mot andre, men igår fikk vi besøk av en kar, og da hylskreik hun. Redd for menn med skjegg kanskje? Snart 8mnd.

Skrevet

Min er også ikke noe redd for andre. Han er snart 10 mnd.. syns det er litt deilig jeg, at han ikke er det... Bekymrer meg ikke i det hele tatt tvert om, barn er bare forskjellige..

Skrevet

Har også en gutt på straks 8 mnd som ikke finnes skeptisk, uansett hvor vi er og hvem vi møter, smiler han til alle, alle kan holde han uten problem. Bekymrer meg ikke, er jo bare fantastisk å ikke ha en hylskrikende unge når vi møter folk. Sjarmerer alle han møter på sin vei. Men det kan jo fortsatt komme da.

Skrevet

Hehe, høres akkurat ut som jenta mi. Da hun var 8 mnd gliste hun og strakte armene sine mot kjente og fremmede, og var ikke skeptisk i det heeele tatt. Men så ble hun 9 mnd, og er kjempeskeptisk til ALLE utenom mammaen og pappaen sin :P så bare vent, hehe. Nå håper jeg du er så heldig og slipper det, for det kan være ganske slitsomt :/

Skrevet

Mini hadde en periode da han var rundt 5 måneder gammel hvor han var ganske skeptisk - og jeg trodde dette ville komme tilbake igjen i 8 måneders alderen, men det gjorde det ikke. Han er nå 11 måneder gammel, og det kom aldri noen sånn ny fase. Deilig!

Skrevet

Det er en ting jeg synes er ganske rart, og det er at min lille gutt reagerer på skrukkete eldre ansikter, grove røster osv. Men kommer det en yngre dame eller gutt, er det helt greit!

Betyr dette at "gammel" er lik "stygg" er medfødt?

(Nå må jeg bare få poengtere at jeg på ingen måte motarbeider alderens utrettelige nedtyngende arbeid. Jeg synes rynker og alt som hører med er helt greit, men dette er visst ikke den generelle oppfatning...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...