me84 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Har lurt på å gå for 3 hjuling men nå lurer jeg litt på å velge emmaljunga city cross i stedet som er en vanlig lett 4 hjuling,men er redd for å angre pga kjørekomfort......
LegallyBlond Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Om du kommer til å bruke vognen mest på shopping/asfalt o.l ville jeg vurdert en vendbar trehjulsvogn pga av trillekomforten. Av disse vognene er det teutonia spirit s3 som får mest god omtale. Men går du i litt variert terreng, evt bor ett sted med mye snø o.l så ville jeg kanskje heller vurdert en city cross. Vi valgte en firhjulsvogn som første vogn. Synes det var supert til babyvogn, med god fjæring/gynge-effekt på understellet, stabil og lun bag. Så har vi byttet den i en lett framovervendt trehjuling når barna har vært rundt året (kunne godt ventet litt lenger også). Synes iallefall det har vært viktig å ha muligheten til å ha barna vendt mot oss den første tiden i sportsvogn, da vi har lange barn som tidlig har vokst fra bagen. Tror sjansen er større for å angre på å ha en kun framovervendt sportsvogn enn på å velge en med fire hjul iallefall. Men spirit s3 kan som sagt være ett godt alternativ. City cross får jo utrolig mye skryt, så sånn sett er den nok ikke noe dumt valg. Vil anbefale deg å reise på litt ulike barneutstyrsforretninger, se an utvalget og prøvetrille vognene, prøve å få en følelse av hvilken type vogn du tror kan passe dere og deres behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå