Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Skal på Halloweeeeeeenfest, men har egentlig ikke noe kostyme hjemme!! Trenger ideer til å kle meg ut med det jeg kan finne hjemme!!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Ta ett hvitt laken og lag hull til øynene - så har du ett spøkelse. Surr deg inn i dopapir - så har du en mumie.
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Likte mumieideen, men det regner sånn ute Jeg vet ikke?? Våt mumie??
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Pappesker kan fort bli til en melkekartong pirat heks uteligger hore dronning/prinsesse spøkelse mann gammel ikke s velidg kreative kanskje -men kommer jo litt ann på hva du har hjemme da--- er du av typen som har litt av hvert liggende kan det jo bli ganske festlige kostymer..
Kosel Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Mumie funker med bandasjer da--- mye enklere en dopapir og i grunn...
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Masse flotte ideer, sendte gubben bort utkledd som en dame i sted!! Har jo en svart katt, kanskje jeg kan kle meg ute som den??? KOm gjerne med flere ideer!!
birrisj05.02.09 Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 I fjor på Halloweenfest var jeg "nurse from hell", med delvis hjemmelaga kostyme. Kjøpte et sykepleierkostyme, og dælja det fullt av blod. Kjøpte også ei lekemotorsag, og hadde blod på den også. Så hadde jeg rød nettingstrømpebukse under.. jeg var ikke så flink til å operere
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg og min venninne gikk som siamesikse tvillinger,i huldra utgave hehe Sydde sammen 2 t-shirts,sydde 2 skjørt som vi klipte slik at de ble frynsete,rullet oss på plenen,så vi fikk den rette huldra loocken hehe Svart parykk,og heavy sminke (Vi var hos make-up artist da,så vi vant jo seff beste kostyme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå