Gå til innhold

Ang NAV!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt 3 forsøk:

1: Avbrutt,pga ingen befruktning.altså ingen egg satt tilbake.

2:Satt tilbake 2 egg.

3.Satt tilbake 2 egg.

Det jeg lurer på er om vi får dekket medisiner for et forsøk til??eller er det 3 uansett om det første ble avbrutt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

om forsøket ble avbrutt har du ikke gjennomført det... Sånn har jeg forstått det. Mener du har igjen et forsøk, sjekk med klinikken din du =)

Skrevet

Fra klinikken har vi igjen 1 forsøk,men det jeg mener er om vi får dekket medisiner.Mener å ha lest at uttak-innsetting regnes som et forsøk,men vet ikke om dem regner med det første som vi ikke fikk satt tilbake!!??nav ville ha kvitteringer fra alle forsøkene,og har fått det!men har vi igjen et fra dem eller?

Skrevet

Sånn som jeg har forstått det, ja. Men Nav er nav...send inn du, å se hva de sier.

Skrevet

må nok gjøre det!starter ikke opp igjen før etter jul vi nå..men er greit å vite!er jo endel penger det dreier seg om!Noen andre som vet kanskje??

Skrevet

Hei!

Er ganske sikker på at dere vil få tilbake fra nav. Et forsøk teller ikke før man har fått tilbakeføring av egg.Våres forsøk ble kanselert 2 ganger men det var før utak og det stod da på papiret som man får fra klinikken:fortsettelse av 2 ivf forsøk. Mener også å ha lest noen lover fra staten om dette, da vi var usikre på om man fikk dekt 3. forsøk dersom man gikk da fra det offentlige til det private.

Skrevet

Du får en bekreftelse fra klinikken for hvert forsøk som skal sendes med kvitteringene til Nav.Du får også igjen pengene for det forsøket som ble avbrutt,og du har altså 1 forsøk igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...