Gå til innhold

Raping.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sluttet dere med å få baby`n til å rape etter måltidene? Junior er 5 1/2 mnd nå, og raping er bare et eneste stort pes. Han har ikke tid til å sitte rolig på fanget å vente på denne rapen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke legge ham på skulderen istedet for å ha ham på fanget? Lillen er ikke noe god på å rape nåa han sitter på fanget, da gulper han bare og får ikke opp raen skikkelig, blir for mye klem på magen. Når jeg legger han opp på skulderen raper han godt, og da gjør det ike noe at han er urolig, kommer ingen vei, og når han er urlolig kommer faktisk rapen fortere;) Syns det er viktig å rape så lenge du er den som gir maten, når de piser selv, altså holder flaske eller kopp selv er det ikke så farlig lenger tror jeg, for da kan de drikke litt mindre og heller litt oftere. når de er så små som din er så drikker de jo seg mette på melken, mesn når de spiser mer fast føde er det jo for tørsten:)

Litt rotete, men håper du skjønte hva jeg mente:)

Skrevet

Joda, skjønte hva du mente. Henge på skulderen vil han ikke.......er derfor vi lar han sitte på fanget. Men nå nekter han det også. Bare slenger seg rundt og står i bue.

Må få med at han spiser fast føde ved siden av mme, så det er ikke bare flaske han får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...