Gå til innhold

Lag ei liste over det mest harry du veit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karaoke som er så kult da! Litt av en kjiping du Mallefisk.. Boble, boble..

Skrevet

Glamourmodeller og det å sjekke venners inntekt på skattelistene.

Snike i kø, stjele parkeringsplass mens andre står og venter på å kjøre inn.

Skrevet

folk som ikke skjønner betydningen av begrepet "harry"

Skrevet

Facebook er harry også, he-he!

:)

Skrevet

Hmmm. Harry...

CROCS!!!!!!!!!

Jeg syns at mye harry ikke er så harry, noen ganger er til og med harry kult fordi andre syns det er harry, men CROCS! Jeg kræks!

Skrevet

Ketchup!

:)

Skrevet

Det mest harry jeg vet, er folk som heter Harry:) Og det er ingen dobbel betydning bak det, de heter rett og slett Harry, og det finner jeg ingenting negativt i.

Hva jeg synes er LAVMÅL, kanskje hva dere ville kalt harry, er mennesker som har en overdreven og urealistisk tro på egne evner, leve- og væremåte, og som ser ned på andre med annen smak eller levemåte enn dere. Mennesker som kanskje er friere og mer lykkelige enn dere, fordi de rett og slett lever livet slik de vil uten å tenke at dette KAN jeg da bare ikke gjøre? :)

Skrevet

Veit ikkje kor begava du er eg, men Roger har norrøn opprinnelse, og Kenneth er keltisk.

Eg synes det er forferdelig med folk som åpnar kjeften om ting dei ikkje har greie på. Det er ingen som tvingar dykk til å snakke!

Skrevet

Til anonym 22.44:

Hva var det som tvang deg til å åpne kjeften og snakke da, solstrålen?

Skrevet

- Piercing i øyenbrynet (eller andre steder i ansiktet)

- Røykere (spesielt de med barnevogn i ene hånden og røyk i andre)

Skrevet

Folk som går rundt og drikker pepsi max hele dagen...

Skrevet

Folk som hele tiden spiser light-produkter, Läckerol, lett-yoghurt osv. Det er for pingler!

Skrevet

HARRY er for meg mennesker som TROOOOOR de er bedre enn alle andre, å har dermed retten til å kalle noen for harry!!

Harry= Tragisk!!=)

Skrevet

eh, det virker som du har utvidet begrepet harry her mer til de fordommene du har.

Harry for meg er mer sånn volvo med sotete ruter, wunderbaum og fester med dansing på bordet, høy dunkemusikk fra bilen osv.

Skrevet

Det ein har fordommar mot syns ein gjerne er harry...

Skrevet

Harry er vel litt mer spesifikt enn det, vel? For meg er harry en type stil/livsstil, på lik linje som soss og freak (som vi kalte det i 80-årene, sier man det ennå?), eller goth.

Harry er motorsykkel, røyk, råning, terninger i frontruten, amerikanske biler fra 70-årene, bart, kinnskjegg, navn som Roger og Ronny.

Jeg innser at noe av dette er enten avlegs eller mer mainstream (husk, jeg har ikke bodd i Norge på 25 år), men jeg mener likevel at harry er en stil, og ikke nødvendigvis negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...