overkill Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Her kjem mi (ikkje rangert) - folk som røyker til kvardags - jenter med bleika hår - Silikonpuppar - Dansegalla - Folk som et pølser frå bensinstasjonen - Folk som har born med fleire enn to partnerar - Menn med smykker - Jenter med mange gullringar på seg samstundes - Kvinner som vel å vere heime med os framfor å gå ut i jobb etter barnet fyller eit år (slik dei fleste andre må) - Folk som seier dei skal sjukemelde seg (det er då vitterleg legen si oppgåve) - Folk som diktar opp namn til ungane sine for å vere spesielle - Folk som køyrer til Sverige for å handle - Stringtruser som viser over buksa - Folk som bannar - Folk som brukar engelske ord og uttrykk (men har norsk som morsmål) - Folk som ikkje greier skilje mellom å/og - Charterturistar som klappar i det flyet landar - Folk som brukar dop - Hockeysveis Kunne fortsatt i evigheter, men no spelar eg ballen vidare. Kom med dine topp-harry favorittar!
overkill Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. oktober 2008 Ser at eg har skote meg sjølv i leggen ved å omtale pakketuristar som charterturistar... *fy meg*
øynesomtinntallerkner Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Det første som slo meg var MEG SELV... Og å handle masse ting i stort på OBS fordi det er tilbud, selv om en ikke trenger det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Her er min liste: -folk som skriver lister over ting som er harry
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 og min: folk som skriver liste over hva som er harry på dialekt! DET ER HARRY DET!
Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Av en eller annen grunn syns jeg at bernaisesaus er utrolig harry..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Nei du over nynorsk er ikke Harry. Men Frp'ere er det mest Harry jeg vet. De har liksom hele pakka inne.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 - Folk som ikke vet at vi har to skriftspråk her i landet. Bokmål og nynorsk.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Helt enig i at det er harry å skrive lister over hva som er harry på dialekt. Mallefisk skriver NYNORSK, like morro hver gang noen går på den smellen.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Skriver under på absolutt alt du skrev, Mallefisk. Og legger til: - folk som aldri leser en bok - de som bare leser VG og Dagbladet og ingen andre aviser - de som tror at det meste som står i nevnte aviser er sant - de som aldri ser annet enn amerikanske action-filmer (bra til sitt bruk, men man bør utvide horisonten litt mer) - de som hele tiden har amerikanske kulturelle og språklige referanser uten at de en gang er klar over selv hvor ensporet det er - de som deltar i reality-programmer - de som ser (mye) på reality-programmer - de som leser Se og Hør o.l. Og mye mer. Har sikkert mine harry sider jeg også!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Mallefisk er herved erklært som en harry og fordømmende person. Der mistet du all min respekt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Harry, og med det mener jeg ikke nødvendigvis noe negativt. - røykere som går sammen med barn eller står ute å henger. - bohus hjem. Spesielt den trenden med sorte pynteting. - kuskinn på guvet. - crocs og joggebukse på butikken - overvektige familier som gumler trash mat på gata - et kosthold der farsemat, brun saus og posebernaise er bra mat - "frp" meninger og retorikk - allværsjakke til pene støvletter eller sko med hæler - mye sminke på dagtid, og gul foundation. Hvor finner de den? - usunn mat inntatt ofte - charterturisme - nordmenn i utlandet som snakker høyt sammen om dumme ting. Dere er ikke alene i verden!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #13 Skrevet 25. oktober 2008 En ting til: - folk som aldri lager mat fra bunnen av - folk som bruker mye ferdigmat He-he.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #14 Skrevet 25. oktober 2008 De mest harry jeg vet om er de som er så utrolig opptatt av å ikke være harry. Altså de som ikke tør stå for det de liker bare fordi det kan regnes som harry og som er livredd for å bli oppfattet som harry. Merkehorer er f.eks veldig harry.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 25. oktober 2008 #15 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, det var Tjukkebolla som skrev det harry-greiene om ferdigmat også.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #16 Skrevet 25. oktober 2008 Engelske navn på ungene som Marielle Vanessa Melissa Dennis Kenneth Roger Celine etc.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #17 Skrevet 25. oktober 2008 Folk som sier "vi gjorde sånn og sånn, men det ble da folk av oss også" Eks: Min oldemor fikk brødbiter i lintørkle dyppet i brennevin som baby, og det bla da folk av henne også.
øynesomtinntallerkner Skrevet 25. oktober 2008 #19 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg gir fullstendig blaffen i om det er harry å gå på butikk i sandaler og joggebukse. Heldigvis er jeg ferdig med å bekymre meg for om noen syns det er tragisk.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #20 Skrevet 25. oktober 2008 -folk som går med slippers med sokker på. -folk som går i klogger med ullsokker. -folk som har mobiltelefonen i sånn skinnveske som henger på beltet. -folk som går på fest med knall rosa cowboyhatt (eller gjerne med leopard, zebra eller tigermønster)
overkill Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 25. oktober 2008 Takk til alle som har berika meg med gode innspel, som igjen kan påverke meg til å bli endå meir fordomsfull. Godt å ha litt fordommar. Eg vil legge til nokre fleire punkt: - Folk som tek bilete av borna sine med englevinger - Folk som tek bilete av seg sjølv nakne med borna sine - Studentar som aldri fullfører utdanninga si - Folk som smattar med tyggisen - Karaoke
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #23 Skrevet 25. oktober 2008 Finnes ikke noe mer harry å skrive lister over harry ting. Harry OG patetisk For ikke snakke om hvor harry det er å konversere/debattere emd andre på slike forum som det her.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #24 Skrevet 25. oktober 2008 Er det liste over det mest harry eller det som irriterer deg mest?? Råning
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #25 Skrevet 25. oktober 2008 Så er det noen av oss som ikke prøver å "ikke" være harry, men har en "naturlig" smak. Jeg kjenner ingen som er harry, eller har/gjør sånn mange skriver. Ingen i min familie, og ikke i det nabolaget jeg voks opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå