**Marge Simpson** Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Innimellom er det som om datteren min på en måned kjenner et ubehag når hun dier. Dette oppstår når hun har spist en stund, og hun dytter unna brystvorta eller spytter den ut samtidig som hun prøver å få tak i den igjen. Hun snur også ofte hodet raskt fra side til side mens hun nærmest lager knurrelyder. Dette gjør henne selvsagt frustrert, og etter en liten stund begynner hun å gråte. Jeg har hele tiden mistenkt at det skjer fordi hun har fått luft i magen, men det virker sjelden som om raping hjelper. I natt holdt hun på sånn i mange timer, og derfor er vi begge veldig trøtte i dag. Er det noen som vet hvorfor hun gjør dette? Er det p.g.a. luft, eller kan det være noe annet? Jeg håper virkelig jeg kan finne ut av det snart, så jeg setter stor pris på alle mulige forslag til en løsning.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Sånn holder minsten på her også. ( Han er 24 dager gammel. ) Jeg har vel kommet til den konklusjon at det er sugebehov som gjør det. Han vil liksom ikke svelge melken som kommer når han begynner slik, og jeg antar at han egentlig er mett samtidig som han gjerne vil suge mer. Har gitt ham smokk like etter amming (og raping) et par ganger nå, og han virker fornøyd med det. Suger på den i fem minutter, før han spytter den ut og sovner. Han vil ikke ha smokken ellers, merkelig nok...
**Marge Simpson** Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Takk! Svaret ditt var veldig interessant, for datteren min har nemlig ennå ikke begynt med smokk. Det du skriver virker veldig logisk, så jeg tror kanskje vi burde prøve med smokk likevel. Tusen takk for at du svarte meg! Jeg håper virkelig at en smokk vil gi gode resultater! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå