plutselig gravid igjen Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er så trøtt for tida. Har en 10 mnd gammel herlig gutt som alltid har hatt det vanskelig med søvn. Det har vært utrolig mye nattamming og samsoving og veldig mange "gode råd" om hvor enkelt det er å få babyene til å sove hele natta. Men etter at han ville ha mer pupp på natta og ville leke med en gang han kom i vår seng måtte vi bare si at nok er nok og ta tak i problemet en gang for alle. I nesten 2 uker har vi han måttet sove i sin seng fram til amming klokken 06. Det blir bedre, istedet for at vi bruker 2 timer på å få han til å sove etter en oppvåkning bruker vi nå 20 minutter. Men fortsatt våkner han 2-3 ganger per natt og med en samboer som jobber mye overtid faller det meste på meg...Etter nesten 2 uker med 4-6 timer usammenhengende søvn er jeg så fryktelig trøtt nå, med en forkjølelse som ikke slipper taket helt og en kranglete mage (pga alt dette vil jeg tro). Men det må bli bedre, ikke sant? VI er på rett vei føler jeg. Måtte bare få ut litt frustrasjon her...
Manx Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg skjønner deg veldig godt! Har selv problemer med søvnen til lillegull på 8 mnd, og søvn er nesten alt man tenker på til slutt. Jeg tror noen babyer er vanskeligere enn andre til å finne søvnen selv, og det er derfor ikke rart at man samsover og ammer i søvn slik at både baby og foreldre skal få litt søvn. Vi har gjort dette fram til nå, hvor vi den siste uken har lagt henne i egen seng men på vårt rom. Hun våkner like mye fordet, ca 4 ganger, og eneste som hjelper er å amme..... Ser ut som om dere er på god vei til at det blir bedre da, så fortsett å stå på- det er en periode og så vil det vel bli bedre får man håpe:) Masse lykke til fra en annen som også er trøtt ... zzzzzzzzzzz....
kitty08 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 jeg er også trøtt! Det blir liksom aldri noe skikkelig søvn (og da er ikke snuppa spesielt trøblete, men jeg har aldri hatt et godt sovehjerte, kombinert med en baby ... ingen god miks ). Nå har hun våknet kl 5 i det siste. Slitsomt slitsomt. Er også stort sett alene med en mann som jobber 12 timer om dagen og endel i helgene (pluss at han stakkar også trenger hvile ...). Var også "syk" forrige uke. Tror søvnmangelen gjerne kan gi noen sykdomssymptomer!! Vi har heldigvis permisjon! (jeg bor i USA og her er de jo på jobb noen uker etter fødselen). Prøver å holde meg oppe med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå