Gå til innhold

Jeg får aldri navn ut av hodet!

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg igjen og gnager på disse navnene "mine". Jeg vet jeg har spurt dere før om dem, men nå har jeg en ny vri på det å komme med!

Tilgi meg for gnagingen! :P Men spørsmålet er:

Synes dere at to søsken hadde passet og het Bjørn Emil og Anna Olea? Emil skiller seg litt ut, men med Bjørn foran går det jo greit? Eller?

Ingen av dem er på vei ennå, men jeg har navn på hjernen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138976429-jeg-f%C3%A5r-aldri-navn-ut-av-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna Olea er rett og slett fantastisk flott, stødig og vakkert. Helt nydelig.

Bjørn Emil synes jeg blir litt stilkrasj - dessuten hadde jeg bekymret meg over hvorvidt folk ville sagt Bjørn Emil eller Bjørn Emiiil.. Kjenner en Jon Emil, og mange sier Jon Emiil.

Hva med Bjørn Magnus eller Bjørn Olav eller Bjørn Marius? Bjørn er tøft, forresten.

Annonse

Takk for svar, alle sammen :-)

Ja, akkurat Bjørn Magnus har vi vært som smått innom, siden vi ønsker å bruke oppkalling. Magnus ville vært oppkalling etter min oldemor Magnis. Men jeg har sett her inne at flere synes navnet Magnus er feminint!! Jeg hadde ikke villet gitt min sønn et navn som virker feminint.. :-/ Bjørn Marius har vi også snakket om, faktisk! Er du tankeleser?? He he ;-) Men jeg synes kansje det er litt langt? Vet ikke helt.. Bjørn Olav var ikke et dumt forslag. Olav er stødig og flott. Må tygge litt mer på den.

Men vi har liksom landet på Bjørn Emil, siden vi begge liker navnet Emil, og at vi synes Bjørn Emil klinger så bra. Når det gjelder uttalen Emiiil, så er jeg ikke så bekymret for den. Jeg har aldri før hørt navnet Emiiil, ikke før jeg begynte og være her inne på DinBaby. Tror kansje at den uttalen kan være mer utbredt sørpå kansje? Hm... Vi bor i landets nordligste fylke...

Så bra at dere liker Anna Olea! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...