Mammaen til Amalie Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Noen som har erfaring med denne vognen til en 3-åring? har bestilt denne nå, siden den var på tilbud. ser at den kan brukes opp til 4 år. blir jo mest shopping og ferietrille, men orker ikke de "simple" trillene hvor hjulene nesten ikke går rundt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Den er super til en tre-åring. Overraskende god å trille til å ha så små hjul og veldig stabil med barnet i. Uten barnet oppi kan den lett tippe bakover. Blir minimal sammenslått og veier ikke noe. Eneste minuset jeg kan komme på er at det er dårlig med lagring under vogna.
Mammaen til Amalie Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 takk for svar hvordan er lengden på ryggen, i forhold til å kunne sove/hvile i den? ser jo ut som ryggen er ganske lang, men er en stund siden jeg har sett den i en butikk.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Min datter på 3,5 sov bra i den, Det er jo ikke full liggestilling, men gikk faktisk veldig bra, lengden er ok. Brukte den som trille i Syden og snuppa sov som en stein i den.
Bumpan Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Tror ikke det er noe problem. Var paa 2 ukers ferie nettopp, datteren min er 18 maan og stortrives i Questen. Sösteren hennes paa 7 aar (135cm og 28kg) satt ogsaa endel i Questen (hun er lat........) og det var ikke noe problem......Jeg elsker Questen! Har hatt baade Techno og Buggster, men Questen er min favoritt. Den er saa lett og liten sammenlagt, syntes Technoen ble for lang og saapass mye tyngre.......... Den er ogsaa kjempegod og trille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå