Gå til innhold

Flere som starter på jobb igjen snart da...?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 9 mnd I DAG!!;-)

Jeg starter på jobb igjen neste mandag! Gruer meg ikke, men gleder meg heller ikke men det skal gå helt greit føler jeg. Pappan skal være hjemme med velsa i 6 uker. Så etter han er ferdig med permisjonen skal jeg ha ferie til over nytt år. Så begynner snuppa i bhg på nyåret!

Lurer fælt på åssen det blir å jobbe igjen, det blir spennende. Er sikker på at jeg kommer til å savne snuppa noe helt forferdelig, men det blir sikkert en vane det å!

Åssen er det med dere andre som skal starte snart?

Eller dere som allerede har begynt, åssen går det?;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo meg da, men det vet du jo.... ;-)

Skrevet

Gratulerer så masse med 9-mnd's dagen til Luna forresten! Mari hilser og sier velkommen etter..

Skrevet

Ja, vet du også skal starte snart ja!=)

Det blir spennende vettu! Vi takker og sier gratulerer med overstått 9 mnd`s dag til Mari!;-)

Skrevet

Hei!

Jeg startet på mandag, så dette var første jobbuka mi. Det var helt ok å være på jobb, for jeg har en jobb hvor det er kjempehektisk og jeg må konsentrere meg veldig hele tiden om jobb-ting. Men det var veldig trist å gå fra snuppa om morgenen. Hun brydde seg ikke, hun har det helt topp sammen med pappaen sin, det er bare jeg som er misunnelig. Jeg merker også allerede at hun er blitt mer pappa-jente og det er faktisk litt sårt (dumt å føle sånn, men jeg må innrømme at det var litt stas å være mest populær..) To dager i uka begynner jeg på jobb kl 12, og da har vi det veldig trivelig på morgenen. Jeg kommer akkurat hjem i tide til legging, men synes liksom det blir litt kort tid sammen med henne. Jeg gikk ned til 80 % stilling og er glad for det.

Skrevet

mathildes mamma: høres ut som vi har litt lik jobbing. Jeg begynner på jobb kl 11 annenhver uke så da får vi tid sammen på morgenen å jeg kommer akkurat hjem til legging. Jeg går ned til 80 % stilling etter at pappaen er ferdig med permen. Da skal vi ha fri sammen hver onsdag. Det blir deilig, tror ikke jeg klarer noe annet.. hehe.. Vil ha litt ekstra tid sammen med snuppa!

Er iallefall spent på hvordan det går å begynne på jobb igjen!

Godt å høre at det går greit hos andre.

Skrevet

Jeg begynner 18. november. Er lærer, og det kan være ganske intenst, så jeg er veldig spent. Hadde min første jobb-drøm i natt, så tydelig at det kverner i hodet. Pappaen har hatt permisjonen, vi var hjemme sammen de ukene. Koselig. Mira skal starte hos dagmamma, begynner innkjøring en uke før jeg skal på jobb. SKummelt og spennende! Mira er forresten 10 1/2 mnd nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...