Gå til innhold

Kjøpt vogn i dag eg..:)

Anbefalte innlegg

Uff, tenkte ikke jeg skulle handle det så tidlig, er i slutten av uke 18..Men var på Finn.no og såg en nydelig Brio happy bagvogn, skjokoladebrun:) Bare måtte slå til, livredd for at den skulle forsvinne foran nesen min:)Nå får den stå hos foreldrene mine noen mnd..

UL neste uke og DA skal jeg ut og handle en body eller to ja:) er i shoppehumør kjenner jeg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138975557-kj%C3%B8pt-vogn-i-dag-eg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det syns jeg da ikke var tidlig, vi kjøpte vogn før vi visste at vi var gravide, altså i uke 3, for jeg ville ikke la tilbudet går meg forbi, hehe:)

Kjøpte også på finn.no, en som bare var brukt i 6 uker, (sittedelen var ubrukt), så tenkte at hvis vi skulle miste og ikke få igjen på en stund fikk vi bare selge den.. Uansett kunne vi tjent på salget da vi nesten fikk den til halv pris!

Har også vært en tur på shopping i dag og kjøpt ull-undertøy og noen bodyer, men har veldig mye fra før og da.. (Har spart siden jeg var 16 fordi jeg har jobbet i klesbutikk siden da, og fått med meg supertilbudene!)

Men du som er ganske dreven har vel mye tøy allerede fra de andre to?!

Kos deg med shopping:)

ja, dreven e eg vel:) Men visakortet brenner for det:)

Nå er det snart 4 år siden det var baby i hus, og litt nytt må handles...En del av det å glede seg til nurket som skal komme om en 21 ukers tid ca:)

Ja, eg var vel litt laidback egentlig, sammenlignet med at du handler i uke 3, og har samlet på ulike ting i noen år:) Kos deg med shopping du og:) Fordi vi fortjener det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...