Nivea30 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Må man varme erstatningen i en sterilisert tåteflaske for så å helle det i grøten? (Bruker 4 mnd. maisgrøt) Eller kan man gjøre det må en litt enklere måte? Og det gjør vel ingenting melken blir litt for varm, ingen antistoffer i erstatning som kan bli ødelagt slik som i morsmelk, eller?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Vi bruker også 4 mndr maisgrøt fra Nestle blandet med NAN kartong 1 (tulla er 3 1/2 måned). Jeg heller melka over i en skål og varmer i mikroen, og så blander jeg grøtpulveret i etterpå.
Tante Gustava Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg koker opp vann, lar det stå og avkjøle seg. Blander i mme-pulveret. Blander så i grøtpulveret. Innbilte meg at ferdiglaget mme skulle drikkes/brukes innen rimelig kort tid, så jeg har laget ny mme til hvert grøtmåltid. Er ikke nødvendig det kanskje?
Nivea30 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for svar! Glemte å nevne at jeg bruker ferdiglaget erstatning, nan 2 (han er 6 mnd). Er så lite jeg bruker for hver gang siden vi ikke er oppi full porsjon grøt ennå, så bruker bare disse ferdigpakkene. Du og jeg og vi tre; jeg tror det er helt riktig at man bør bruke mme innen kort tid, så jeg og ville nok laget ny til hvert måltid om jeg brukte mme-pulveret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå