renathe88 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 har en datter på snart 7mnd som i det siste har vært i dårlig form. hadde feber den ene dagen,men den gikk fint ned igjen. ellers er hun veldig forkjølet og hoster litt stygt. i går la vi merke til rødflammete,litt store merker på på henne(vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det) rundt halsen,bak på hodet og ved øret. noen som vet hva dette kan være? hmm..vet folk kanskje reagerer litt på at jeg tar det opp her,og heller ikke ringer legevakta,men ho har ikke noe plage av det,og tenkte gi det litt tid for å se om det er varmeutslett.men,tenkte å høre om noen har vært borte i dette før?om det faktisk bare er vanlig varmeutslett,eller noe annet som er på gang.
renathe88 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. oktober 2008 ingen som har noen tanker om dette?
RødRev Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Dette vet jeg lite om, men kan høres ut som noe litt skummelt. Ring legevakten, bedre én gang for mye enn for lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå