Kine71 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Heisann! Er spent på å høre hvordan det går med deg? Har du vært på Nordica? Endret de noe på medisinene? Gjorde de assisted hatching? Har du kjøpt et enkelt forsøk eller en pakke? Var det greit med oppfølging til egen gynekolog og så dra til Danmark? Hvis det ikke blir vellykket forsøk på meg nå i november vurderer jeg sterkt Nordica! Håper virkelig det blir din tur nå:0)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg roper også på Astra71!!!! Hvordan går det med deg? "Vårt" siste håp i uke 41 gjengen... Håper du er like heldig som MK73! Håper virklelig at du kommer med et gladinnlegg snart. Klemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Heier med, og håper på gode nyheter ! )
MK73 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 ASTRAAAA71! Hvor eeeer du? Du skal vel teste/ta blodprøve idag eller det var vel imorgen? Vil jo veldig gjerne høre hvordan det går med deg.
Kine71 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Håper det går bra med deg denne gangen! Dytter dette oppover jeg!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Du holder oss på pinebenken. Håper alt er bra?? Varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå