Gå til innhold

hvor mange bæsjebleier i døgnet, 7-8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er normalt? Jenta mi har normalt hatt tre-fire bæsjebleier i det siste (med fast bæsj), men nå er det tilsvarende mange,men med løs bæsj ... Har hatt det en uke. Bør jeg sjekke det opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 måneder, 4 faste måltid om dagen (grøtx2, brød og middag) og har 1-3 bæsjebleier på en dag. Altid en, gjerne opptil 3...

Skrevet

8,5 mnd. 4 faste måltider og 3 flasker mme om dagen. Har som regel 2 bæsjebleier om dagen. Sjeldent noe avvik.

Skrevet

7,5 mnd. To måltider med fast føde, ellers amming. Har 1 bæsjebleie annenhver dag. Tror mye er normalt i denne alderen. Ville ikke bekymret meg med mindre hun i tillegg har f.eks mageknip, er utilpass eller går dårlig opp i vekt.

Skrevet

Har i det siste hatt maaange hver dag...

3-5 bleier på en dag.

Ikke diarè, men jeg synes det er mye!

Han er heldigvis i storform, men skal følge med på vekta litt tror jeg...

Skrevet

Min er 7 og en halv måned nå, og har plutselig fått maaange bæsjebleier, gjerne 5 ganger daglig. Snakket med helsestasjonen om dette og dama der sa at hvis det var tenner i anmarsj så forandret ofte dette med bæsj, antall og form, seg. Kanskje det er derfor det er ulikt slik det var...?

Skrevet

Ja jeg lurer på om det er tenner! (hun har to, men om det kommer flere). hun gnikker fingeren inn i munnen og er mye mer sutrete enn vanlig + disse bleiene. Men det har jo vart en stund og ser ikke snurten av nye tenner ...

(tror jo egentlig alltid at det er tenner når noe er "uvanlig" - og det er sjeldent det ...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...