Gå til innhold

Har en gutt på 9 uker...(ang. soving)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og natt til i går og natt til i dag har han sovet 7-8 timer i strekk, uten og ville opp å få mat. Det lengste han har sovet i strekk før dette er toppen 5 timer. Er det vanlig at de plutselig bare sover så lenge? Tenkte det kom mer gradvis jeg?

Noen som vil dele sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jenta mi er 11, snart 12 uker. Hun sover lengre på natta nå enn hun gjorde for noen uker siden. Nå kan hun glatt sove fra 19 til 04-05 før hun vil ha mat. Bare å nyyyyyyyyte det. Av erfaring, var sønnen min helt lik, før det snudde igjen rundt 3,5 mnd. alder. Da var han mye mer sulten og melken holdt ikke så lenge. Da han ble nattavvent når han var 5,5 mnd. fikk han 2 nattmåltider.

Skrevet

Ja, det er jo kjempegodt å sove litt lenger. Det skjedde bare så plutselig at jeg ble jo litt bekymret, men han virker jo frisk ellers. Også er det jo bare 2 netter, kan jo hende at det bare er helt tilfeldig enda. Men det er jo lov til å håpe at han kanskje sover litt lengre perioder om natta nå da;)

Skrevet

Noen sover mye og noen sover lite, veldig ulikt på alle. Men tuppa mi sov også plutselig noen netter gjennom, men hun har fortsatt ikke fått noen rutine (er 4 mnd nå) så de kan fort endre seg. :-) Noen netter sover hun nesten gjennom, mens andre er det opp å spise hver andre time. I det siste har det nesten vært enda oftere.. Så hvem vet! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...