Gå til innhold

Noen som har erfaring med casual play vognene, både S4 og S6?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja, jeg synes ikke de er noe å rope hipp hurra for.....

Lite solid

Svært kort i ryggen

Lite lun, den er åpen på sidene bak kalesjen (litt rart forklart)

Jeg syntes ikke den var god å trille (kjempe ekkel å få opp fortauskanter feks)

Tusen takk for svar :)

Vil egentlig ha en vogn hvor jeg kan ha sittedelen begge veier, men med alle de andre kravene mine finner jeg ikke en slik vogn...

Reflex har 50% på alt av casual play vogner og tilbehør nå, så da tenkte jeg at jeg kunne ta vognen i betraktning iallefall :)

Men tror jeg slår den fra meg først som sist :)

var også inne på denne vogna da jeg så tilbudet på reflex. Men slo den fort fra meg. Synes den virka god å trille, var stilig å se på men ikke mer enn det:) Den er jo utrolig kort i ryggen! Greit å skaffe en vogn man kan ha hele vognperioden.

Ja det var kun pga tilbudet jeg tenkte å høre om erfaringer på vogna :) fin utseende messig og grei å trille ja (inne på butikken, hehe..)

Nei den evige jakten fortsetter... mulig teutonia spirit s3 kan fylle de fleste av kravene mine, hehe, men den er ganske så dyr da..

Huff ikke lett dette...

Annonse

Har Vintage reverse versjonen og er sånn rimelig fornøyd, grunnen til at jeg valgte denne var at jeg ville ha en lett enkel vogn med vendbart styre, og det er jo denne...

men går ikke an å gå tur med denne mot deg, da låser hjula seg på en rar måte, men småturer på sentere og i byen i rolig tempo går det helt greit!

Så generelt ganske godt fornøyd!

Bruker den til min ett åring, og holder lenge den!

• 2 måneder senere...

Hehe, billige er de jo ikke til vanlig da...

Sjekket pris på nettet nå, og der ligger de på 4990,-

Jeg kjøpte en sånn vogn i dag, men kun for å ha den med til syden pga at jeg fikk den for slikk og ingenting:):)

VI betalte ikke mer enn 699,- for den!!! Noen hadde klistret en feil pris lapp på vognen, så jeg gikk å spurte om dette virkelig stemte, men det gjorde det jo ikke. Men siden de skulle legge ned hele butikken, fikk jeg vogna for den prisen likevel siden den manglet bumperbar!!! Det er jo helt sykt!! :)

Og som syden trille syns jeg den er mer enn god nok, vil ikke bruke så masse penger på en vogn som kanskje kan bli ødelagt under flyturen likevel:)

Jeg har nettopp kjøpt en casualplay s4 sportsvogn, har egentlig en simo combi vogn men den er så vanskelig å ha med seg inni butikker. Det var egentlig ikke noe å tenke på da den var på salg 70% avslag (betalte 1200) Men lurer på om den egentlig er noe lettere enn simo sportsvogn. det er 17 kg totalt. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...