9nah Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hei Drar til strømstad for å harry-handle litt om 20 min, og lurer på om noen vet om de har jane helen shampo der noe sted fortsatt? Husker jeg fant det for 3-4 år siden i nærheten (om det ikke var på- ) Nordby senteret. men de siste årene har jeg ikke funnet det igjen. vet det er en bedriten shampo, men den lukter sååååååå sinnsykt godt, og jeg får så mange gode minner tilbake fra jeg var 13-14 at det er så stas!
S.J.E.F.E.N Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 På nordbysenteret i kjelleren er det en sånn altmuligbutikk der har de den... pleier å kjøpe en flaske jeg også pga lukta!!!
BobleKroppen Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Tror jeg har sett dn på RUSTA, på Nordbysentert:-) Kjenner følelsen din ja, får slik av DATE"parfymn" jeg da...hihi
9nah Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 å, jippi!!!! Takk for svar!!! da skal jeg kikke begge steder!! Og- DATE hadde helt klart gjort samme susen ja! Rød date og grønn jane helen (og av og til lilla) hørte sammen ja. Da lukter jeg gamle kjærester og masse gamle sanger. he he
SokkeLaila Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg kjøpte Jane Helen Shampo og Balsam på Rusta for et par uker siden! Løp og kjøp -og bring frem gamle minner!
hit og dit Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 fader finnes den der enda!!! Det hadde vert den perfekte julegaven til ei venninne av meg. Ho er heilt hekta på Jane Helen. Ho kaller meg for det da, for det er nesten navnet mitt. Kor er Rusta?
BobleKroppen Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Hvis du går inn inngangen nede på nordbysenteret, ligger rusta på venstre side nesten med engang du kommer inn........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå