Gå til innhold

God morgen damer. Idag er det lørdag, og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fest:-)

Det er lenge siden det, også aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg. Føles som det er først gang jeg skal være med på noe jo, men lov å glede seg da:-)

Dere da damer? Noen morsomme planer for lørdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du har lov til å glede deg da.Da må du kose deg masse, kan tenke meg det føles rart å skulle ut igjen. Har enda ikke vært ute selv så gleder meg til den dagen det blir. Er 7 måneder siden jeg fødte.

Her blir det nok en veldig vanlig lørdag, med gå tur med vesla og hunden og i kveld bare slappe av med god mat og tv en.Så ikke akkurat så spennende

Skrevet

Hva har man på seg på fest idag da?

Litt redd for å pynte meg for mye eller for lite..:-)

Skrevet

Det lurer jeg også på den dagen jeg skal på fest igjen!! Aner ikke hva folk går med på fest lenger, hehe..

Men Maja er bare 2mnd, så det blir ikke helt med en gang uansett.

Skrevet

Jenta mi er 5 uker så blir vel ikke noen festing på meg med det første, lengter egentlig ikke etter det heller. Men gleder meg til jeg kan kose meg med en øl eller et glass vin, det blir godt det:)

Du får kose deg på fest i kveld da. Trang dongeribukse og en stili topp slår altid an vettu, kan ikke gå feil :D !

Skrevet

Glemte å skrive hva mine planer for kvelden er, ikke at det er så spennende da:D ! Samboeren er på jobb så jeg å Chaney blir hjemme alene i kveld. Skal vel bare kose oss på soffan, håper det er noe spennende på tvn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...