UpsyDaisy Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Gutten min er 8 mnd, og jeg bruker badebaljen enda, men nå plasker han jo så at hele badet og meg er kliss klass... Hva gjør dere andre?
UpsyDaisy Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. oktober 2008 skal jeg ta dette som et hint om at det ikke lar seg gjøre kanskje... ;o)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Har dere badekar?? Kjøp denne : http://www.babydreams.no/?page=1169&action=viewEntry&productId=260 Eller du kan bruke den i dusjen.
Sunniva78 har to små Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, sånn er det her i huset også. Beste tipset jeg har er å kaste buksa og genseren... Blir jo varmt også, så truse og bh er mer enn nok;-) Nå sitter/står han jo, så jeg har innsett at det er umulig å unngå spruting over hele badet. Han har det jo så gøy:-)
Lissi99 Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg setter hele badebalja og meg selv i dusjkabinettet, lukker dørene så kan han bare plaske i vei
Kvikklunsj- født Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 He he.. Har ei på 5mnd og her er det bare for mor å strippe av med klærne og sette seg på badegulvet med baljen mellom bena!! Blir like våt begge to!!
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 hva med å dusje isteden for å bade? sett ham nede ved beina dine mens du dusjer...ta ham gjerne opp å vask håret å la ham kose seg..gjerne ha badebalja inne i dusjen mens du dusjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå