Julimams Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Vil gjerne SE vognene før jeg kjøper de da jeg ikke helt har bestemt meg for hvilken modell... Finnes det en butikk som fører disse? Finner det ikke ut... Så forresten ei dame som hadde en, men fikk meg ikke til å gå bort å spørre om å se på den. Men hun hadde sikkert blitt glad om jeg hadde turt=)
Lykke X 4 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Babyshop kjeden. Og på Biteringen i Bergen om du bor der.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Hei. Vet at Biteringen har jubileumssalg i disse dager på enkelte modeller av Maclaren.Kjøpte selv en Techno XT for noen dager siden,en helt fantastisk modell.Du kan sjekke Biteringen.no Veldig bra service der også!
Julimams Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 Da var jeg å SÅ på alle maclaren modellene på babyshop. Og bestilte en quest på biteringen da jeg kom hjem=) Syns de andre modellene ble litt for store, og da er jo hele poenget borte... Takk for hjelp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå