(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Tulla mi er 5 mndr.Hun får grøt morgen og kveld nå,men etter at vi begynte med dette så våkner hun 1-2 ganger pr natt...vil da ha pupp:-) Hun tar ikke smokk så det er vanskelig å få henne til å sovne uten at hun får litt pupp.. 0700-pupp 1030-grøt 1330-pupp 1630-pupp 1830-grøt 1930-natta så varierer det litt med disse oppvåkningene..og dette har hun begynt med nå..tidligere så sov hun rundt og/eller pupp i 4 tiden på natten.. 0100-pupp 0400-pupp Er det noe jeg kan gjøre annerledes?
2hærligegutter Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 De fleste gir ikke opp nattmaten av seg selv:( så mitt råd er tilby vann først. drøy så lenge det går. Blir litt slitsomt, men det er ikke sikkert jenta di gir seg uten kamp:)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Ser ut som hun får nok mat ja. Men får hun drikke til måltidene da? Og så ville jeg kanskje ammet før hun legger seg. Når det kommer til to nattmåltider er det ikke så mye, er ganske normalt. (selv hadde vi vel 3-5 i den perioden han lå i sengen, og 2-3 etter jeg hadde lagt meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå