miss_Dalia Skrevet 25. oktober 2008 #1 Del Skrevet 25. oktober 2008 Heisann! Jeg er ei jente på 26, som jobber 100% som servitør.. Jeg er nå i uke 20, og venter etter all sannsynlighet ei lita jente den 15.mars 2009.. ) Lurer på om det er noen andre her i samme situasjon? Hva slags tanker har dere om fortsatt arbeid mot julebordsesong? Hvordan føler dere at kroppen takler stress og tungt arbeid? - og for ikke å snakke om hormonene som svinger seg rundt, og lager irritasjon i hverdagen...?Er det noen arbeidsoppgaver dere ikke klarer gjøre lenger? Blir ting tilrettelagt for dere på jobb? For å si det sånn, så er det ikke hver dag at tålmodigheten min er på sitt sterkeste, både mot kokker, og de stakkars ekstrahjelpene som spør om alt mulig hele tiden... har også brutt helt sammen over at jeg fikk feil saus til et selskap...hehe...ler nå, men da var det verdens undergang!!! Jeg greier ikke for ryggen sin del å løfte bruskasser lenger, en annen oppgave jeg helst ikke gjør er å flytte på bord - da sier nemlig korsryggen, halebeinet og rumpa klart ifra om at den ikke likte dette dagen etterpå... Hva jeg gjør oppe nå? Var på jobb, sovnet noen timer på kvelden på sofaen, og nå er jeg lys våken... Venter spent på om det er noen som er i samme situasjon... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138974213-servit%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå