Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Donor har vært på sin tredje UL nå, og uttaket er planlagt til onsdag:)) Det vil bli innsetting på fredag eller mandag alt etter hvordan eggene utvikler seg. Vi håper selvfølgelig på og få satt inn ett par blastocyster denne gangen, men time will show. Dette blir nok siste forsøket om vi ikke skulle være så heldige og få egg på frys, så nå håper vi det klorer seg fast en liten spire eller to!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Kjære vennen ! Som du vet krysser jeg alt for at det er deres tur nå. At denne finlandsreisen gir dere den beste julegaven ever- på forskudd ! Følger med deg vet du,og håper det beste denne gangen ! God klem )
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Lykke til og god tur!!!!! Denne gangen SKAL det bli din tur
ikø29 Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg god tur :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Hei snuppa.. dette blir uhyre spennende, og jeg krysser alt jeg har for deg.. måtte du lykkes nå, du fortjener det!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem klem og klem
Mumrikken :) Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 God tur Frøya!!! ) Har troa på deg jeg denne gangen! Tusen ganger lykke til!! )))) Stooor klem c",)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Tusen takk, jenter:)) Dagen i dag ble litt mer dramatisk enn jeg ønsket meg. Da vi skulle bestille hotell fantes det ikke ETT ledig hotellrom i hele Tampere og tettstedene/områdene rundt. Vi så for oss at hele forsøket ble og gå i vasken....Kunne ikke overnatte på gata liksom... I desperasjon ringte vi først til klinikken hvor vi traff på en telefonstemme som opplyste at klinikken hadde stengt....da ringte vi faktisk privat til hun som jeg har snakket/mailet med under dette forsøket....frekt, ja, men hva kunne vi gjøre? Hun anbefalte oss og bo i Helsinki og ta toget inn til Tampere. Dette tar ca 2 timer, og er faktisk et veldig godt alternativ:)) Jeg har aldri vært i Helsinki, og gleder meg til og oppleve byen:)) Og JA de hadde maaaaaaaange ledige hotellrom:))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Ble litt stressa på dine vegne tidligere i dag, men det roet seg når du hadde løsningen i boks ). Utrolig hvor mange hinder man skal møte på veien, men det må da bety at resten skal gå knirkefritt ? Go klem vennen )
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Nå håper og tror vi at resten skal gå knirkefritt:)) Det er utrolig hvor mange problemer man skal løse, og hindre man skal passere i denne prosessen....I dag trodde jeg nesten ikke at det fantes en løsning, men heldigvis ordnet det seg ved hjelp av et lokalkjent menneske som var vårt siste håp:)) Takk for støtten, Vilsågjerne:)) Var godt og "tømme seg" litt til deg i stad. Fytti katta så fortvilt jeg var over og se ordene "ingen ledige hotellrom i perioden...... Kos deg i styggeværet på Vestlandet:)) Stor klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Stikker nesa innom for å ønske dere en riktig goooood tur & masse lykke til! Klem
Kick80 Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Lykke til i Finland!! Skjønner godt at det ble stress når hotellene var full-booket. Men nå får dere jo en tur til storbyen. Blir vel fint å oppleve det også. Kanskje du får gjort litt juleshopping? :-) Jeg starter med spray i morgen. Gruer meg litt, samtidig som det blir godt å komme i gang. Ha en fin tur! :-) *klem*
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Takk takk:)) I natt kl 04 fikk vi faktisk mail fra et hotell i Tampere som hadde et ledig rom til oss, men da var vi så psykisk forberedt på og være i Helsinki at vi takket pent nei:) Flybilletten var bestilt, og vi hadde booket hotellrom i Tampere for siste del av turen vår (fra fredag). Jeg vet at vi blir og kjede livet av oss i Tampere, så det blir godt og være på en helt ukjent plass, og som du sier, Kick, jeg ser for meg at jeg kanskje får gjort litt juleshopping:)) De togturene (3 totalt) mellom Helsinki og Tampere takler vi med glans. Kostnadene blir også de samme (inkl. togturene). JEG GLEDER MEG!!!! Hurra!! Godt og høre at du også er i gang nå!! Dette blir en spennende høst og vinter:))) Lykke til!! Stor klem
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Tusen takk, snøfilla:))) Dette er vårt siste forsøk om vi ikke får egg på frys, så kanskje kommer jeg krypende til deg om en mnd tid for gode råd med tanke på adopsjonsprosessen:)) Hvor langt er du kommet?? Klem
Mumrikken :) Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 Flott at det ordnet seg med både ene og det andre da )) Lykke til i prosessen der borte Frøya! Dere har fortjent å lykke nå!! )) Klemmer sendes )
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #15 Skrevet 26. oktober 2008 Tusen takk, Mumrikken:)) Det ordner seg alltid for snille jenter:)) Stor klem
Mille38 Skrevet 28. oktober 2008 #16 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Frøya, så spennende at dere snart er på tur igjen da! Det går unna i svingene her skjønner jeg:) Måtte lykken stå dere bi denne gang, krysser alt som finnes. Når drar dere? Klem
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #17 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Mille:) Taxien kommer og henter oss om 50 min og kjører oss til flyplassen:)) Dette blir såååååå spennende:))) Klem
Mille38 Skrevet 28. oktober 2008 #18 Skrevet 28. oktober 2008 Oi, Oi, så nære! Jeg trodde du skrev at det ble uttak onsdag? Har planen endret seg? Veldig spennende, tenker du har sommerfugler i magen nå! God tur, du skriver vel mer når du er der. Stor klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #19 Skrevet 28. oktober 2008 God tur vennen ) Måtte dette bli deres TUR !! God klem )
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #20 Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk, Vilsågjerne-snuppa:)) Nå må du ruge i vei, og ta godt vare på deg selv:)) Mille; joda, du har rett:) Det er i morgen det er uttak (er det ikke onsdag i morgen da?), men vi må være på klinikken allerede i morgen tidlig så mannen får gitt sitt bidrag, og det finnes ikke ett fly fra Oslo som lander i Tampere før langt utpå dagen, så da må vi dra i dag (PUH, det var en laaaaaaaaang setning)!! Da har jeg lagt inn siste innlegg før vi drar:)) For nå drar vi!! JUHU!!
MK73 Skrevet 28. oktober 2008 #21 Skrevet 28. oktober 2008 Æsj! Nå fikk jeg ikke sagt lykke til før dere dro :-( Jeg roper det etter dere: LYKKE TIL!!! Kan jeg få til dette så kan du også, Frøya! Det er jeg heeeeelt sikker på. Dessuten skal dere nok få kose dere litt underveis, Helsinki er en fin by, og dere kan få gjort litt julehandel i noen av de små, fine butikkene. Finnes også endel spennende designervarer til en overkommelig pris, mye fint i tekstiler etc. Da vi var der i april ifjor var det vintersuuuuurt, så jeg håper dere har godt med klær med. Så håper jeg at donor produserer superegg, mannen produserer supersæd, du har superforhold (at du blir en superruger vet jeg jo), og det blir en liten superbaby og mange fine små på frys i tillegg. Lykke til, Frøya! Klem fra meg.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #22 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg hørte ropet ditt, MK:)) Tuuuusen takk:)) Første hinder er passert. Donor fikk ut 9 egg i dag:)) Da er det bare befruktningen, delingen og rugingen/festingen igjen da:) Venter spent på tlf fra klinikken i morgen om hvor mange egg som er befruktet:) Vi koooooooser oss i Helsinki, men er ikke kommet oss på shopping riktig enda. Satser på at det blir shoppedag i morgen:) Mannen var på klinikken i Tampere i dag og leverte varene, og jammen var det ikke godt og komme tilbake dit og:) Se gullsmeden vi kjøpte ringene hos, kafèen der vi satte de på, og andre små plasser som betydde mye for oss sist vi var her:)
Mille38 Skrevet 29. oktober 2008 #23 Skrevet 29. oktober 2008 Hei Frøya:) Så bra med 9 egg da! Blir spennende med telefonen i morgen. Masse lykke til, og kos dere i Helsinki:) Stor klem
Kick80 Skrevet 29. oktober 2008 #24 Skrevet 29. oktober 2008 Så koselig det hørtes ut! 9 egg er jo kjempebra. Satser på at svømmerne til mannen gjør susen, og at dere får flere fine befruktede egg! Tenker masse på deg, og håper dere får en positiv telefon i morgen. :-) Klem
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #25 Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk, Mille:)) Vi er veldig godt fornøyd så langt:)) 9 egg var faktisk noen flere enn jeg hadde turt og håpe på Kick; tusen takk for at du tenker på meg:)) Dette er nervepirrende dager!! Blir sikkert og ha mareritt i natt om at ingen av eggene er befruktet!! Hvordan går det med deg og sprayingen?? Tenk, nå er du endelig i gang du også) NÅ skal du lykkes!! Stor klem til dere begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå