Shabby Cheap Chic Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er furu men har lyst på ett lysere tak.. De som bodde her før har lasert taket men har ikke gjort en veeeldig bra jobb.. Må jeg bruke kvistlakk før jeg maler? Og er det bedre å bruke helt hvitt enn en annen hvitfarge?
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2008 Ingen?? Og hvordan er Jotun Sens Panel å male med?
HTC Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Vårt var lasert. Mannen sparklet og pusset alle kvisthull. Brukte type grunning der man visst nok ikke trenger kvistlakk. Grunnet 2 ganger. Malte så over med vanlig hvit takmaling, litt blank type. Ser bra ut, men trenger ett strøk til.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 Ok, er bedre med grunning enn kvistlakk.. Blæh.. Har så lyst til å freshe opp litt før jul:) Jo lysere jo bedre, eller til en viss grad da..
........... Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg ville ikke droppet kvistlakk på kvistene,resultatet blir best da. Ev,akryl i sprekker og ujevnheter..så grunning og toppstrøk. Beckers har en type malig til panel som heter Elegant aqua lakkmaling..den anbefaler jeg på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå