Gå til innhold

Hvor gammel var babyn din når den forsto det me smokkelenga og tok smokken selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er ut av senga mange ganger i løpet av natta for å hjelpe nurket med å få smokken i munnen. han er 5 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel ikke før snuppa var rundt 6 mnd at hun klarte og putte i smokken selv på natten. Bruker ikke lenke, men hadde 5 smokker i sengea på det meste, for at hun skulle hvertfall finne en i mørket. Nå er hun straks 9 mnd, og hun har 3 smokker i senga, og finner de fint selv. Hun bytter til og med ut smokken før hun sovner for natten. Den hun hadde i munn når vi legger henne er ikke god nok, hehe, må ha den som har ligget i senga og som er god og kald.

Skrevet

Håper du ikke har smokkelenke på han når han sover? De er vanligvis litt eldre enn 5 mnd før de greier å finne smokken selv og putte den i munnen.

Skrevet

5-6 mnd tenker jeg. Har en ca 4 smokker liggende i hode enden sånn at han finner noe selv. Og så er det mye enklere for meg, da slipper jeg å leite senga rundt for å finne den

Skrevet

Kaisa : du som sier d ikke håper jeg har smokkelenke på han når han sover?? Ser ikke noe farlig i det.. den er IKKE lang nok til å få rundt halsen vist det er det du tenker på??

Skrevet

Nei, den er ikke lang nok til at han kan få den rundt halsen å kveles, de er laget slik at det ikke skal gå an. Men det som derimot KAN skje er at han kan bli liggendes å ha den i munnen å leke med den. Til slutt kan det bli at han pakker mye av den inni munnen sin slik at den kommer langt bak og han får brekninger. Det vet vi selv hvordan føles. En liten baby skjønner ikke at han skal trekke den ut igjen. Så jeg ville ikke hatt lenke om natta! Den bruker jeg når vi er ute, på butikken osv.. Så den ikke skal falle å bli skitten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...