Madamina Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er tobarnsmamma og ikke så lett å sove hele dagen denne gang. Hva øker produksjonen hos dere? Føler der er litt effekt i ammete. Hiver nå innpå med Clausthaler og snop for å se om det hjelper med mer kalorier innabords. Har spreng og melkemangel om hverandre i løpet av 24 timer. Ammer aldri sjeldnere enn hver 3 timer og noen ganger vil han bare ha 1 bryst, mens midt på dagen skal han suge 4 timer i strekk (og han er sulten!) Alt såg så bra ut med en uke med spreng og utdrivningsrefleks mer enn en gang per amming. Hva skjer? Fødte for snart 3 uker siden. Fikk masse melk tredje døgnet.
anette&tutta mari :) Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Mitt beste tips: drikk masse vann! Jeg selv merker kjempestor forskjell på dager hvor jeg drikker lite eller mye. MEN, snuppa får nok mat uansett da, men jeg syns liksom det er bedre for min egen del å ha litt spreng innimellom enn at puppene alltid kjennes slappe. Har han hatt noen økedøgn enda? For hvis han ikke har det, og han legger på seg bra så er det kanskje ikke noe å bekymre seg over? Jeg spiser også myyyye sjokolade, men tror ikke det har noe å si altså =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå