Gå til innhold

Hva med smokken om natta???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter enormt med at hun mister smokken om natta.. Begynner å sutre, og så å skrike ordentlig etter en stund hvis vi ikke hopper opp med en gang. Dette er når vi har lagt henne og fram til hun sovner tungt. Resten av natta har hun i grunnen ikke smokk, roer seg bare etter amming. Synes det er slitsomt å måtte opp og ned av senga i opptil 1,5 time før jeg kan sove selv. Noen gode ideèr til hvordan ting kan bli annerledes? Mottas med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har vi hatt det også, men nå når hun er 3mnd er hun ikke så interessert i smokken lenger. Det vi gjorde før var enten å løpe opp og ned trappene her, eller så hadde jeg en liten bamse som jeg liksom stappa litt ned under halsen hennes og over tuten på smokken, om du skjønner.. Så hvis hun mista smokken ut av munnen så kunne hun lettvindt bare suge smokken inn igjen. Bamsen var liten altså, så ingen fare for kvelning eller lignende. Men så startet hun med å dra smokken ut av munnen sin selv da, og da hjalp ingenting. Men, har ingen spesielt gode råd egentlig. Blir jo sprek av å løpe opp og ned da:) He he

Skrevet

Finnes noe som heter smokkepute.. aner ikke hvordan den skal fungere, men er kanskje verd å prøve. Fås kjøpt på bl.a Barnas Hus. Fant dette på nett om den:

Smokkeputen baPillove er en liten pute med ranglelyd som festes til smokken. Det betyr at babyen klarer å finne igjen smokken sin i senga selv. Da slipper du å stå opp for å finne den for babyen!

Vet ikke hvor gammel jenta di er da, er kanskje for større bebiser dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...