Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere av noen i Trondheim?? Har 6 mislykkete forsøk bak meg,og har lyst til å prøve dette nestegang..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akupungtør : www.boerke.no

Dyktig og behagelig mann,

mange barnløse som har gått der.

Fotsone/soneterapi : Jeg har gått hos en dame på

Stjørdal.Du kan få tlf.nr og navn hos meg på pm om det er av interesse.

Siden hun ikke selv har web-adresse føler jeg det ikke riktig å legge det ut som offentlig info...

Har du seks fulle forsøk bak deg,eller regner du frys også ?

Jeg hadde mitt 5 uttak i dag,og regner med innsetting på mandag,dag 3.Hvor holder dere til ? Vi er hos Hausken.

Hilsen

Skrevet

Takk for svar!!

Det er min søster som holder på med prøverør da,så har jeg og mamma klart å overtale henne til å prøve akupunktur elr soneterapi nå da sjø...men jeg må finne det for henne,for hun nekter å ringe rundt å spørre hvordan dette fungerer.....har vel i utgp ikke troen på sånt,men er villig til å prøve nå da. Regner med fryseforsøk også ja,har akk fått neg test nå,så da er det påån igjen med innsetting.

Kan du ikke sende meg tlf nr og navn på dama på Stjd på denne e-mailen da? [email protected].

Når tar du akup elr soneterapi da? 14 dager før innsetting,dagen før, elr etter??? Jeg må finne svar på dette nå,å få henne ivei på noen timer;)

Hun går på St Olavs Hospital.

Skrevet

Hei !

Om du åpner opp postkassen på profilen din sender jeg mer enn gjerne detaljene du trenger.Har ikke så lyst til å sende mail,da den blir med mitt fulle navn ...Men den skjønner du vel :o)

Hilsen

Skrevet

Å ja.......tænkt itj på d;) Har åpna profilen min no,så kjæmpe fint om du kunan skrivvi detaljer der.... :) Så kan æ informer videre:)

Skrevet

Da har du fått PM med detaljer :o)

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...