Gå til innhold

Vi ga gutten vår ei lita skje med softis på handleturen i dag......Synes dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var alt for tidlig? Han er 10 mnd! Og var det uansvarlig? Det er jo melkeprodukt...............huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, seriøst? Er du bekymra? Har du dårlig samvittighet?

Velvel, da får du noen tøffe år foran deg, om du får noia av det der.

Skrevet

Håper noen ringer barnevernet på dere, det der er barnemisshandling!!!!

Nååååt!

Skrevet

forstår dette er et tullespørsmål, men nei jeg syns ikke du er uansvarlig, men ville faktisk ikke gjordt det selv.

å gi søtsaker utsetter jeg så lenge som overhode mulig...

Skrevet

ja, jeg har faktisk veldig dårlig samvittighet. Hva om han blir dårlig i magen. Det er jo så unødvendig!!

Skrevet

Hehe.. det sa vi også. Denne mnd er hun 7 mndr, oh hun har fått SMAKE cola, is, vaffel og bolle. Stakkars barn!

Skrevet

Du må nok bare levere han rett til barnevernet.. hehe:p

La nå gutten kose seg litt så lenge det ikke blir daglig kost.

Skrevet

Kan du ikke vente med å få dårlig samvittighet til du faktisk ser om han får vondt i magen? Selvfølgelig er det helt unødvendig å gi ham softis, men det er heller ikke verdens undergang. Vesla vår er ti måneder, og har såvidt smakt kakao (fra fingeren til bestemora) og litt bolle i bursdag. Har ikke fått vondt i magen av det.

Skrevet

Gjør ingenting å få smake pittepittelitt.. jeg ga en liten dæsj is til ei jente på 8 mnd, hun var lykkelig for å få smake :)

Og fikk ikke vondt i magen eller noe som helst.. men man skal ikke gi mye!

Skrevet

En slektning av meg gir datteren sin på 9 mnd alt mulig av søtsaker. Brus, bolle, kanelbolle, berlinerbolle, melkesjokolade.

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor dette er nødvendig, når vi vet hva vi vet om sukker i dag!

Skrevet

Ække det at det er melk i som gjør at softis er uheldig. Er det at softis inneholder så ufattelig masse bakterier. Så er faktisk anbefalt å vente til barna er over 4 å før man gir softis. Men spesielt farleig er det jo ikke, får jo bare magesjau.

Skrevet

Herreguuud er det mulig..

Tenk dere om da,, stakkar stakkar unge

;-)

Skrevet

Det går nok bra! : ) Tror nok de fleste lar barna smake litt på forskjellige ting før de er ett år. Etter å ha lest svarene, så ble jeg litt usikker på om dette var et tulleinnlegg.... Men jeg kunne godt ha stilt det spørsmålet selv, da sønnen min var 10 mnd. Var kjempebekymra for å gi han noe feil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...