Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 det var alt for tidlig? Han er 10 mnd! Og var det uansvarlig? Det er jo melkeprodukt...............huff!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, seriøst? Er du bekymra? Har du dårlig samvittighet? Velvel, da får du noen tøffe år foran deg, om du får noia av det der.
tofire Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Håper noen ringer barnevernet på dere, det der er barnemisshandling!!!! Nååååt!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 forstår dette er et tullespørsmål, men nei jeg syns ikke du er uansvarlig, men ville faktisk ikke gjordt det selv. å gi søtsaker utsetter jeg så lenge som overhode mulig...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 ja, jeg har faktisk veldig dårlig samvittighet. Hva om han blir dårlig i magen. Det er jo så unødvendig!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe.. det sa vi også. Denne mnd er hun 7 mndr, oh hun har fått SMAKE cola, is, vaffel og bolle. Stakkars barn!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Du må nok bare levere han rett til barnevernet.. hehe:p La nå gutten kose seg litt så lenge det ikke blir daglig kost.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Kan du ikke vente med å få dårlig samvittighet til du faktisk ser om han får vondt i magen? Selvfølgelig er det helt unødvendig å gi ham softis, men det er heller ikke verdens undergang. Vesla vår er ti måneder, og har såvidt smakt kakao (fra fingeren til bestemora) og litt bolle i bursdag. Har ikke fått vondt i magen av det.
birrisj05.02.09 Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Gjør ingenting å få smake pittepittelitt.. jeg ga en liten dæsj is til ei jente på 8 mnd, hun var lykkelig for å få smake Og fikk ikke vondt i magen eller noe som helst.. men man skal ikke gi mye!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 En slektning av meg gir datteren sin på 9 mnd alt mulig av søtsaker. Brus, bolle, kanelbolle, berlinerbolle, melkesjokolade. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor dette er nødvendig, når vi vet hva vi vet om sukker i dag!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Ække det at det er melk i som gjør at softis er uheldig. Er det at softis inneholder så ufattelig masse bakterier. Så er faktisk anbefalt å vente til barna er over 4 å før man gir softis. Men spesielt farleig er det jo ikke, får jo bare magesjau.
børdi Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 Herreguuud er det mulig.. Tenk dere om da,, stakkar stakkar unge ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #15 Skrevet 25. oktober 2008 Det går nok bra! : ) Tror nok de fleste lar barna smake litt på forskjellige ting før de er ett år. Etter å ha lest svarene, så ble jeg litt usikker på om dette var et tulleinnlegg.... Men jeg kunne godt ha stilt det spørsmålet selv, da sønnen min var 10 mnd. Var kjempebekymra for å gi han noe feil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå