♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hadde uttak i dag, og innsetting blir først på mandag.. Alt skal man vel uroe seg for, men de fleste eggene som faller i fra, gjør vel det i løpet av det første døgnet ? Og de som henger med videre er vel de beste... Skummel denne ventetiden...
Mille38 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hei, jeg har ingen erfaring med dette, men jeg heier på deg:)) Og satser på at ALLE henger med videre! Klem
Mumrikken :) Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Heia ) Fint å høre at uttaket er overstått! Fikk du ut mange da? ) Tror nok at de fleste dårlige eggene faller fra tidlig, ofte rett etter befruktningen. Leser jo også at mange setter tilbake så sent som på dag 5 (blasocyst) og mange lykkes iallefall med det. Uansett har jo eggene det helt optimalt i rugeskapet på klinikken, så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for! Krysser fingrene for befruktningen, og at mange utvikler seg til mandag!!! ))) Klem
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Dette skal gå så bra så, snuppa:)) Er litt greit og vente til dag 3 med innsettingen. Da ser man litt bedre hvilke egg som det kan bli en liten spire av enn allerede på dag 2. Krysser fingre og tær for at alle 6 eggene enda er med på dag 3. Du fortjener virkelig og lykkes nå!! Stor klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Ja da sitter jeg her da,i det forrykende vestlandsværet,og venter på telefon om befruktningen.Får ikke sove,klarer ikke annet enn å tenke på dette.Mannen derimot-han sover godt han ! Mannfolk ) Det er jo ikke stort jeg kan gjøre,enn å sitte her å vente. Maktesløse greier dette... Jeg får håpe og tro )
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg deler gjerne mine erfaringer med deg Vilsågjerne! De fikk ut 16 egg av meg 8/9, alle ble befruktet med ICSI. Dagen etter var allerede 10 egg falt fra, og kun 6 egg igjen. Jeg spurte om det skyldtes sædkvaliteten, men de mente det skyldtes min alder og eggkvaliteten/kromosom feil. På dag 2 etter uttak levde 5 egg og var firedelt. På dag 3 etter uttak levde fortsatt de fem egga, og de to fineste åttedelte ble satt inn 11/9. På dag 5 sluttet de siste tre eggene å utvikle seg, og jeg fikk ingen på frys. Da trodde jeg at det samme ville skje med de innsatte egga, men jammen klarte et egg å viderutvikle seg og klore seg fast! Nå håper jeg du er mist like heldig som meg (håper du også får fryseegg) - det er jammen din tur nå Vilsågjerne;o) mvh
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2008 Tusen takk for at du deler erfaringer Lissi ) Fikk tlf i fra klinikken nå,og 4 av 6 er befruktet. Da er det bare å håpe og tro videre. Jeg er nok nervevrak innen mandag !
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Hei vennen )) dette er jo utrolig spennende, herregud. Jeg hadde jo også 3 dager mellom i danmark. Bare vent, de beste egga nå blir satt inn og nå er det din tur!!! Jeg krysser alt jeg har her hjemme.. og ber til høyere makter!!!! kleeeeeem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2008 Spenning er bare for-ordet Tullemor ) Men nå er denne dagen snart over...og da er det bare en igjen.. Så kommer mandag,og med den noen svar... Klem )
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg håper så for deg at dette skal gå bra, Vilsågjerne, og det vet du:)) Ettersom timene går er du nærmere et svar, og det svaret skal bli positivt!!! På mandag får du satt inn gulleggene:)) Det er DET vi må tro på!! Krysser armer og bein, fingre og tær her oppe i nord.
Flippa m Frida Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Snuppa! Sender masse gode tanker til deg, måtte lykken ligge rett rundt svingen nå!! Gode klemmer
nifficat Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Krysser fingrene for deg nå, vilsågjerne :-) Masse lykke til til deg på mandag!!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2008 Tusen takk jenter ! Skal si dette er nervepirrende !!!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 27. oktober 2008 #14 Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan gikk det med deg i dag da vilsågjerne???? Er sikker på at du ruger nå;o) klm
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg ble i dag ruger på 2 x 8 delte egg ) Er overlykkelig ! Ikke nok med det,de to siste henger også med enda, og vil bli fryst ned om de fortsetter utviklingen... Fantastisk ! Nå gleder jeg meg noe sinnsykt til å komme meg hjem herifra.. Mannen skal ta meg ut på middag,og vi skal skikkelig kose oss ! Klemmer fra en opprømt
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 Åhhh, fy flate Vilsågjerne så fantastisk!!!!!!!!! To åttedelte egg satt inn, akkurat som meg, skal bli suksess, og tenk hvis du får egg på frys også!!!!! Stell pent med deg selv nå, ikke stresse, ikke noe hardtrening, hvile mye og ta din folat og dine støttemedisiner i rugeperioden. NÅ er det din tur til positiv test Vilsågjerne, så masse lykke til med rugingen;o) Stor klem fra
Emiliten Skrevet 27. oktober 2008 #17 Skrevet 27. oktober 2008 Kjære Vilsågjerne! Dette høres flott ut!!! Gratulerer som ruger på hele to gullegg, dette skal gå bra denne gangen!! Jeg følger deg litt fra sidelinjen og ønsker deg all mulig lykk og krysser alt som er for at du sitter med dine etterlengtede små bebiser i armene om 9 måneder nå! Stor varm klem fra Emiliten:-)))
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 27. oktober 2008 #18 Skrevet 27. oktober 2008 Et fantastisk resultat " vilsågjerne". Dette må jo gå vegen !! Men nå er jeg litt nysgjerrig her, jeg var en kjapp tur hos Hausken idag for å sjekke folliklene, var der i 10.30-11.00 tiden, lurer på om det var deg som hadde innsetting mens jeg var der ??? Har du langt lyst hår , og en koffert ? jeg satt og leste avisen og ventet på Hausken. Du får unskylde min nysgjerrighet :-) Lykke, lykke til !!!
Mille38 Skrevet 27. oktober 2008 #19 Skrevet 27. oktober 2008 Så fantastisk da, nå ble jeg glad! Dette må jo gå vegen nå med det resultatet. Ha en fin tur hjem, og kos deg masse med mannen:) Stor klem
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 27. oktober 2008 #20 Skrevet 27. oktober 2008 Dette er så supert, er så glad i dag :-) Dette tror jeg går veien, det er DIN tur nå. Mange klemmer
Flippa m Frida Skrevet 27. oktober 2008 #21 Skrevet 27. oktober 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅ, nå fikk jeg helt frysninger av glede!! Så utrolig bra! I år er det din tur å ha en kvalm advent!!
Tidligere Optimist.. Skrevet 27. oktober 2008 #22 Skrevet 27. oktober 2008 Så utrolig herlige nyheter da,vennen:)) Dette kommer til å gå veien skal du se...spennende:))) Masse klemmer
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #23 Skrevet 27. oktober 2008 HURRA!!!! JIPPI!! Jeg deler gleden min med deg her inne også) Ble kjempeglad på dine vegne da jeg leste sms-en fra deg i formiddag:)) Dette skal gå veien, snuppa!! Det ER din tur nå!! Kos deg med mannen i kveld, og takk godt vare på deg selv i rugetiden. Klemmer i fleng:o)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 27. oktober 2008 Tusen takk jenter ) Joda Gitte,det var nok meg med kofferten og pikkpakket. Hadde jo bodd på hotell siden torsdag ... Da er vel du den jenta i lilla genser med avisen ? Jeg var helt fortumlet av glede der i dag,hadde grua meg sånn. Var så redd at eggene mine skulle falle i fra i løpet av helgen, er jo vant til å sette inn på dag 2 ... Kanskje er det uttak for deg snart også eller ? Klem fra
Mumrikken :) Skrevet 27. oktober 2008 #25 Skrevet 27. oktober 2008 Såå utrolig flott:o)) Gratulerer som ruger, og åtte-delt da gitt.... Dette må jo bare gå din veg, og det er jammen fortjent! Stor lykke-til -videre klem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå