Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi er helt vill etter epler. Kanskje fordi jeg alltid spiser det om morgenen. Nå får hun et kvart eple og koser seg lenge med det, tygger og suger og etterhvert spytter hun bitene ned i smekka. Hun svelger ikke stort. Selv om hun ikke har mer enn 5 tenner er det bare tyggemat som gjelder. Grøt sluttet hun med på 9-måneders dagen. Hun er snart 11 mnd. Moset middag er kjedelig - vil ha biter som vi spiser. Fikk en gulrotbit for noen dager siden og ble henrykt. Agurk er også en storslager, samme med paprika. Litt skummelt dette med at de kan sette i vrangstrupen, men når jeg ser hvor henrykt hun er, og at hun bare "kverner" det opp så tar jeg sjansen. Gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138972333-en-liten-gnager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sara har bare to og en halv tann, så hun gnager ganske lite selv, men tar sjangsen på litt grsaker i biter sammen med brødskivene, feks paprika, men disse bitene er veldig små, da!

i går stjal hun en tomat av meg når jeg lagde middag, og da lot jeg henne leke og spise på den (skulle jo skifte klær straks, alikevell)

og hun klarte å spise mesteparten med sine to og en halv tann!

har lært førstehjelp, så dersom noe skulle sette seg i vrangstrupen, veit jeg hva som trengs (hun setter feks skalker i halsen)

slå hardt i ryggen, så kommer det opp igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...