lille me og mine Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 er jo ikke så mye som er varmere, og nå er det jo faktisk 10grader ute her... hva skal jeg da gjøre når det er minus 10? Hun var også alltid kald og klam i vinter, inne og ute, er kanskje ei jente som bare er det? syns det er ekkelt å sende henne ut når jeg vet hun kanskje fryser på føttene...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Vet ikke om ullsokkene hennes er 100% ull - det må du ihvertfall ikke bruke i goretex sko, da blir hun kald og klam på føttene. Ullsokkene må være delvis ull og blanding av noe annet.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Kan det være at det blir for mange lag, slik at det blir for stramt og dermed får dårlig bevegelse og sirkulasjon, da blir en jo kald? Det er viktig at det kan komme litt luft i mellom lagene, da luft varmes opp og gjør at en holder seg varm. Dette har i hvertfall min mann etter hva han lærte i militæret:) Jeg vet at det stemmer av egen erfaring både på egne føtter og lillemann sine. Før når han ikke gikk og ikke brukte sko, ble han iskald på føttene, dersom jeg brukte strømpebukse, vanlige sokker og tjukkelester og deretter puttet han i fleeceposen i vogna. Når jeg droppet de vanlige sokkene så holdt han seg god og varm.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Rene ullsokker gjør dem kalde på beina i goretex. Ikke spør meg hvorfor, men har hver gang jeg har kjøpt goretexsko fått beskjed om å bruke tekniske sokker, altså en blandingssokk med ull og teknisk stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå