Gå til innhold

Hva slags smokker bruker dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 mnd har nå begynt å ville ha smokk.. men lurer litt på hvilke som er "best".. om jeg skal prøve ortodent eller ikke..

Hvilke bruker dere?

Ortodent? Avent? eller vanlige som dere kjøper i dagligvarebutikken?

Skrevet

Bruker MAM fra butikken, helst air. Samme om det er latex eler silikon.

Skrevet

Bruker nuk. Prøvde den ortodentsmokken.Var ingen suksess...

Skrevet

Bruker "helt vanlige" MAM fra butikken. Latex enn så lenge. Må følge litt mer med de mtp slitasje, men hun brekker seg av de med silikon. For de er litt stive for hennes smak trur jeg.

Skrevet

er litt skeptisk til den ortodent smokken..

vanlige smokker kan føre til kyssbitt..

men den ortodent er vel nåkså ny på markedet og lite utprøvd?

Skrevet

Lillegutt bruker Avent sine, de som kommer i etui og har sånn smokk"hette" :-) finner ikke bedre ord, de skal være tannvennlige.

Skrevet

når snuppa vil ta smukken..ytterst sjeldent er det NUK som gjelder. Både til flaske og smokk

Skrevet

Lillegutt bruker MAM og Avent (samme type) MAM Air er vel den vi bruker mest.

Skrevet

Vi bruker MAM, Avent og noen vi kjøpte på SparKjøp - de er faktisk favoritten. Men selv synes jeg Avent ser best ut siden de er i latex, men nå er det da ikke jeg som skal bruke de da :D

Skrevet

vi prøvde alle typer "ordodent" smokker som skal sikre for tannfeil,taleproblemer og gud vet hva, men alle ble spyttet rett ut, så her går det i god gammeldags smukk fra MAM, helt ordinær uten mye fjas og mas. De smukkene som heter ortodent var jo på jordet, han la bare tungespissen i den leppegreia som er ytterst på smukken og dyttet den ut hver gang han prøvde å sutte, han ble ganske lei tilslutt;)

Skrevet

avent silikon. lillingen vil ikke ha noen andre. har prøvd flere andre.

Skrevet

Bruker MAM, den fra 4 måneder (største typen) i latex. Ikke de air, for han putter hele tingen i munnen eller får fingen i hullet mellom der.

Skrevet

her bruker barna MAM sine, både i silikon og latex. Har også prøvd Sparkjøp sine, barna godtok de også :) De er ikke så nøye på merket, bare de er store (begge mine har brukt de som er fra 4 mnd helt fra fødselen.)

Skrevet

Bruker Nuk, hun har alltid bare hatt lyst på den.. men begynner å like MAM sin også. men går ingen plass uten Nuk sin. har en slik i alle vesker, vogner, senga, bilen osv.. ingen plass uten den!!

Skrevet

da tror jeg at jeg dropper ortodenten og satser på avent i silikon, med "hette"!:-) har en av de og d virker som hun liker den best:-)

takker for alle svarene!

å ønsker alle en finfin lørdag:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...