---Snupie--- Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jenta mi på 3 mnd har nå begynt å ville ha smokk.. men lurer litt på hvilke som er "best".. om jeg skal prøve ortodent eller ikke.. Hvilke bruker dere? Ortodent? Avent? eller vanlige som dere kjøper i dagligvarebutikken?
Hellinor Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Bruker MAM fra butikken, helst air. Samme om det er latex eler silikon.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Bruker nuk. Prøvde den ortodentsmokken.Var ingen suksess...
Julimams Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Bruker "helt vanlige" MAM fra butikken. Latex enn så lenge. Må følge litt mer med de mtp slitasje, men hun brekker seg av de med silikon. For de er litt stive for hennes smak trur jeg.
---Snupie--- Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 er litt skeptisk til den ortodent smokken.. vanlige smokker kan føre til kyssbitt.. men den ortodent er vel nåkså ny på markedet og lite utprøvd?
mamiladi Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Lillegutt bruker Avent sine, de som kommer i etui og har sånn smokk"hette" :-) finner ikke bedre ord, de skal være tannvennlige.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 når snuppa vil ta smukken..ytterst sjeldent er det NUK som gjelder. Både til flaske og smokk
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Lillegutt bruker MAM og Avent (samme type) MAM Air er vel den vi bruker mest.
anette&tutta mari :) Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Vi bruker MAM, Avent og noen vi kjøpte på SparKjøp - de er faktisk favoritten. Men selv synes jeg Avent ser best ut siden de er i latex, men nå er det da ikke jeg som skal bruke de da
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 vi prøvde alle typer "ordodent" smokker som skal sikre for tannfeil,taleproblemer og gud vet hva, men alle ble spyttet rett ut, så her går det i god gammeldags smukk fra MAM, helt ordinær uten mye fjas og mas. De smukkene som heter ortodent var jo på jordet, han la bare tungespissen i den leppegreia som er ytterst på smukken og dyttet den ut hver gang han prøvde å sutte, han ble ganske lei tilslutt;)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Avent, bambino og ortodent... Mam sine brekker hun seg av.
augustmom Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 avent silikon. lillingen vil ikke ha noen andre. har prøvd flere andre.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Bruker MAM, den fra 4 måneder (største typen) i latex. Ikke de air, for han putter hele tingen i munnen eller får fingen i hullet mellom der.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 her bruker barna MAM sine, både i silikon og latex. Har også prøvd Sparkjøp sine, barna godtok de også De er ikke så nøye på merket, bare de er store (begge mine har brukt de som er fra 4 mnd helt fra fødselen.)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 Bruker Nuk, hun har alltid bare hatt lyst på den.. men begynner å like MAM sin også. men går ingen plass uten Nuk sin. har en slik i alle vesker, vogner, senga, bilen osv.. ingen plass uten den!!
---Snupie--- Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 25. oktober 2008 da tror jeg at jeg dropper ortodenten og satser på avent i silikon, med "hette"!:-) har en av de og d virker som hun liker den best:-) takker for alle svarene! å ønsker alle en finfin lørdag:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå