elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 pappan er skjeldent hjemme pga jobb, så det er jeg som har hatt lillegutt hver dag og hver natt nå i over 6 mnd, nå merker jeg han blir bare sutrete når jeg snakker til han, han orker ikke å leke, le, være fornøyd, spise mat osv. men pappan hadde fri igår, så han var sammen oss hele dagen, det var stor stas for lillegutt, han lo hele dagen, spiste godt med mat, satt i fanget til pappa, sang å snakket, vi var helt utslitte når kvelden kom=) men når pappa er borte, er han bare sur og grinete igjen, ingenting er bra nok. kan det være han har en periode der han rett å slett er litt lei av mamma? jeg skjønner han godt altså
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Lillegutt kan bli litt sånn han også. Hvis vi er hjemme en hel dag meg og han, så blir han sutrete og vet ikke helt hva han vil. Med en gang pappa kommer hjem blir han storfornøyd, smiler og shower. Er vel sånn det blir, de går hjemme med oss mammaene hele dagen, er jo grenser hvor mye vi underholder og shower for dem - hvertfall jeg, han er mye på gulvet og i lekegrinden mens jeg gjør ting. Klart det er stor stas når pappa kommer hjem og gir han full oppmerksomhet.
Fruen i huset Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Min på 6 mnd er sånn innimellom han og... Litt irritert på a mor, smørblid mot han far ... :-S
Lukkelukken og bebibror Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Samme her MEN, det er jo ikke så rart, det er jo vi mammaer som er hjemme med de 24/7 og duller og leker og slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå