:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 en som sa det til meg i dag, og jeg er litt i tvil om hva jeg syns. en heste jente for meg er en med naturlig hårfarge uten sminke og i vanlige/kjedlige klær. og på en måte så stemmer det jo..
Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Så rart, jeg tenker den samme beskrivelsen om hestejente som du gjør, hihi;-)
dårlig ånde Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 jeg ville tolket det udelt negativt. dessverre får jeg høre det ofte selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 så hadde du tatt det negativt eller positivt om noen sa det til deg?
mamma-til-4 Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Har du lyst hår med lengde på og går i ulabukser?)))))hehe..... Det er liksom litt sånn hestejente-aktig har jeg forstått hahaha..... Er selv hestejente og sminker meg litt og går i såkalt vanlige klær...tror jeg...men liker å pynte meg også. Jeg er ivertfall ikke en kjedelig person;)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 hestejente er negativt ladet i mine øyne.. Hestejente og gråmus..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 jeg har aldri fått høre det før, men jeg har tenkt på det i dag. så han traff meg jo på et vis.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg hadde tatt det negativt. Hestejente er ei kjedelig jente, ser jeg for meg i alle fall.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2008 nei jeg har ikke lyst hår, men kort brunt hår.... hehe... jeg liker også å pynte meg men ikke for å dra på skolen.. hehe
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 negativt i mine øyne også.. litt sånn langt hår i hestehale, ustelte øyenbryn..
dårlig ånde Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 ahaaa var det en gutt som sa det? da er det umulig å vite hva han legger i det. jeg tipper han er interessert i deg, hvis ikke hadde han ikke tatt seg bryet med å vurdere deg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. oktober 2008 jeg har ikke håret i hestehale alltså. det ville jeg aldri funnet på. og øyenbrynene mine er stelt. men ikke farget eller sminket. haha nå får alle dårlig intrykk av meg... haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2008 heheh.. det var en gutt som sa det ja. men han har samboer og vi er ikke der. så tror og håper ikke han er det altså.. hehe... tror heller han er en sånn som snakker før han tenker, på en positiv måte
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. oktober 2008 hehehe... greit for meg.. hehehe
mamma-til-4 Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Kan ikke skjønne at hestejente skal være en kjedelig en. Kjenner sikkert 150-200 hestejenter og det er fåtallet som er som dere beskriver her. Dere skulle nesten blitt invitert med når vi har julebord dere hahahaha... Hestejentene jeg kjenner er ofte jenter som stæsjer seg opp for enhver anledning og rocker rompa mer enn noen andre kan:)Hestejenter er sprø jenter! Hestejenter med egen hest er ofte jenter som kommer fra pengesterke familier med heller dyrere vaner enn "vanlige" folk.Så frem til de er enn 30 år,så er det full fis med stæsj,klær og sånt:) Gutter synes ofte hestejenter er interesant bare pga en ting :vi rir. Skikkelig tåplig.
prekæs Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 Mortilgunnar. Jeg er overbevist at det ble ment positivt. Tenker på hestejenter som typiske, sporty jenter. Har du sett Silkesvarten? Dessuten så er jo du velsignet med å se ut som en fotomodell...og da smisker jeg ikke:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. oktober 2008 takk prekæs :-) men jeg må innrømme at jeg ser temlig anneledes ut til vanlig en en kveld på byen da... hehe... kanskje jeg burde pynte meg oftere.. hehe. jeg tror egentlig ikke han mente det slemt. han virker ikke ut som en"sånn" person
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 He he, jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde tatt det. Ikke direkte negativt akkurat, men kanskje at jeg så litt unge og naturlig ut ;-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 Pengesterke? Kjenner flere med hest og kun 1 kommer fra pengesterk familie. De rocker heller ikke mer enn andre jeg kjenner. Men nå er det sikkert mer vanlig med hest blant folk her jeg kommer fra
prekæs Skrevet 24. oktober 2008 #21 Skrevet 24. oktober 2008 Det er så typisk kvinnfolk. Man får ett kompliment og deretter går man hjem og lurer på hva de egentlig mente. For å gi et kompliment i beste mening MÅ det ligge noe skummelt bak:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 24. oktober 2008 hehehe.. som kvinne så forbeholler jeg meg retten til å være typisk kvinnfolk innimellom... hehehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 24. oktober 2008 ung og naturlig ut tror jeg ikke jeg kan motsi deg på.... hahaha
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #25 Skrevet 24. oktober 2008 He he, nei heldig du ;-) Ung kan jeg bare drømme om. Har sendt deg en PM forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå